در حال بارگذاری ...

اجرای عملیات روکش آسفالت ۱۲۶ کیلومتر از راه های استان اردبیل

در ۶ ماه گذشته ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران اجرا شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره نگهداری راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت : عملیات روکش آسفالت ۱۲۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در حال اجراست .

جابر معظم نژاد در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور اردبیل - سرچم افزود : عملیات روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان های اردبیل - بیله سوار - گرمی - مشکین شهر - خلخال - نیر - نمین – اصلاندوز - پارس آباد و کوثر در حال انجام است .

وی از انجام ۸۵ هزار مترمربع لکه گیری در راههای استان خبر داد و تصریح کرد : در ۶ ماه گذشته ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران اجرا شده است .

رئیس اداره نگهداری راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم ملی و استانی و حل مشکلات مربوط به تامین قیر شاهد تسریع در روند اجرایی پروژه های روکش آسفالت محورهای مواصلاتی باشیم .

معظم نژاد با اشاره به تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری در صیانت و نگهداری از راه های استان گفت : از ابتدای سالجاری ۲ هزار و ۵۷۰ کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال های طرفین راه ، تنقیه لایروبی و تعمیرات ۸۵۰ دستگاه پل و ابنیه فنی ، زهکشی و دریواسیون حدد ۱۲ هزار مترمکعب از پل های بزرگ و هم چنین بیش از ۲۸ هزار مترمکعب ریزش برداری در جاده های استان توسط راهداران سخت کوش انجام شده است .




مطالب مرتبط

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

نظرات کاربران