در حال بارگذاری ...

انعقاد ۳۳۰ میلیارد تومان قرارداد جاری در حوزه راه استان زنجان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه ، بزرگراه ، راه‌های اصلی و فرعی را زیرپوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : امسال ۳۳۰ میلیارد تومان قرارداد جاری با پیمانکاران مختلف در حوزه راه این استان منعقد شده است .

عبدالحسین علی‌اکبری گفت : قرارداد های جاری با پیمانکاران مختلف در حوزه‌های آسفالت راه برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار منعقدشده است و در مرحله بعد نیز برای روستاهای بیشتر از ۲۰ خانوار انجام می‌شود . امسال منابع خوبی در قانون بودجه در حوزه راه روستایی از محل محرومیت‌زدایی ، اعتبارات استانی و سایر محل‌ها پیش‌بینی‌شده است .

علی‌اکبری یادآوری کرد : امسال در حد توان اعتباری پروژه‌های روکش آسفالت ، نصب نیوجرسی ، روشنایی در نقاط پرحادثه پروژه ها را ادامه خواهیم کرد . سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان زنجان  اعم از آسفالت ، روشنایی و نصب بلوک‌های مفصلی هزینه شد .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمار سال ۱۳۹۶ در استان  ۷۴ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد که از این تعداد۱۱ تقاطع  رفع شده است افزود : بر اساس آخرین آمار در استان زنجان ۱۰۵ نقطه پرحادثه در فاز نخست شناسایی‌شده که بر اساس فرمول‌های مختلف از این تعداد ، پروژه‌های مهم اولویت‌بندی و ابلاغ خواهد شد که تاکنون رقم نهایی اعلام‌نشده و به مدت سه سال نقاط پرحادثه را رفع می‌کنیم .

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه ، بزرگراه ، راه‌های اصلی و فرعی را زیرپوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است .




مطالب مرتبط

هم‌ اکنون تعداد سه پروژه با مجموع اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال شامل بهسازی محور روستایی بافق - قطرم با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد ، بهسازی محور کوشک - شیطور و احداث پل محور روستایی دارستان ، در دست اجرا است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

|

حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی - ایلام ، ۲ مقطع در راه روستایی خوشادول ، حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی - میمه از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان است .

|

در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری ، گلشهر ، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس ، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم .

|

فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

|

نظرات کاربران