در حال بارگذاری ...

افزایش ۱۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران طی سال جاری

تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی ، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت : تخلیه و بارگیری انواع کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال جاری ۱۶ درصد افزایش پیدا کرده است .

محمد تقی انزان پور درباره عملکرد شش ماهه نخست سال جاری ، از رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خبر داد و افزود : محصولات کشاورزی و مواد غذایی از مهم ترین کالاهای صادراتی از بندر نوشهر در سال جاری بوده است .

وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردار هستن ، تصریح کرد : تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی ، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند .




مطالب مرتبط

امسال ۳۵۷ فروند کشتی وارد بندر نوشهر شد که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۲۲۹ فروند بوده که ۵۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد . علیرغم مشکلاتی که در حوزه لایروبی وجود داشته است اما کشتی‌های بزرگتری وارد بندر نوشهر شده است .

|

در سال جاری ۳۲۸ کشتی تجاری وارد منطقه ویژه اقصادی بندر نوشهر گردیده که نسبت به مدت مشابه قبلی ۵۶ درصد رشد داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور ۱۴۰۳ به اتمام می رسد ، تاکید کرد : این پروژه ...

|

امیدواریم با اجرای عملیات لایروبی و برداشت رسوب از مسیر تردد کشتی ها و بهینه سازی کانال دسترسی ، شاهد افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بندر با سابقه نوشهر باشیم .

|

بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند. تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این بنادر و بهره‌گیری از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، ...

|

نظرات کاربران