در حال بارگذاری ...
  • کاهش تردد خودرو در جاده‌های استان قزوین طی نیمه نخست سال جاری

    بر اساس آمارهای به دست آمده از دوربین های نظارت تصویری میانگین سرعت خودروها در این مدت ۸۵.۳۴ کیلومتر در ساعت و میزان تخلف سرعت غیر مجاز نیز ۱۵.۳۷ درصد بوده است . ۶۳ دستگاه ترددشمار ورود و خروج خودروها در راه‌های این استان را ثبت می کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از کاهش ۵.۷۴ درصدی تردد خودروها در راه‌های این استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد .

    امیرحسین پورهاشمی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۳ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۶۷ دستگاه وسیله نقلیه در راه های این استان تردد کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۱۳۱ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۶۷۲ دستگاه ، کاهش ۵.۷۴ درصدی را نشان می دهد . از کل تردد ثبت شده در راه های استان قزوین ۱۶ درصد سهم خودروهای سنگین و ۸۴ درصد وسایل نقلیه سبک بوده است .

    پورهاشمی ادامه داد : بر اساس آمارهای به دست آمده از دوربین های نظارت تصویری میانگین سرعت خودروها در این مدت ۸۵.۳۴ کیلومتر در ساعت و میزان تخلف سرعت غیر مجاز نیز ۱۵.۳۷ درصد بوده است . ۶۳ دستگاه ترددشمار ورود و خروج خودروها در راه‌های این استان را ثبت می کنند .

    پورهاشمی با بیان اینکه ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری کار کنترل خودروها و ترافیک سطح جاده های استان را برعهده دارند افزود:طی نیمه نخست امسال بیشترین تردد خودروها مربوط به آزادراه قزوین - کرج بوده است .

    استان قزوین دارای ۶ هزار و ۷۰۵ کیلومتر راه اعم از آزادراه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی و روستایی است .




    نظرات کاربران