در حال بارگذاری ...

تسریع در اجرای طرح احداث کنارگذر شهر ایوان

طرح کنارگذر ایوان به طول ۹ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال اجراست که برای اجرای این طرح ۲ دستگاه پل بزرگ و ۳۷ پل بتونی متوسط درحال احداث است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه کنارگذر شهر ایوان از تسریع اجرای این طرح خبر داد .

عبدالله بهادری گفت : تا شروع سال جدید طرح احداث کنارگذار شهر ایوان به دلیل وجود معارضین محلی به کندی پیش می رفت و در مقاطعی نیز راکد شده بود ، اما با پیگیری وجلسات متعدد با کشاورزان منطقه و با تمهیدات قانونی که با همکاری دستگاه قضا و اداره کل ثبت اسناد استان در نظر گرفته شد ، مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان پرداخت شده یا درحال پرداخت می باشد که با این وجود عملیات اجرایی پروژه تسریع می گردد .

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خاطرنشان کرد : طرح کنارگذر ایوان به طول ۹ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال اجراست که برای اجرای این طرح ۲ دستگاه پل بزرگ و ۳۷ پل بتونی متوسط درحال احداث است .

وی نفش کنارگذر شهر ایوان را برای رفع ترافیک داخل شهر با وجود قرار داشتن این شهر در مسیر عتبات عالیات و اربعین بسیار مهم توصیف کرد و افزود : در روزهای آینده جلسه ای با حضور پیمانکار و مشاور طرح برگزار خواهد شد و پس از بررسی های لازم تصمیمات جدیدی برای ادامه عملیات اجرایی در جهت تسریع روند اجرایی پروژه اتخاذ می گردد .




مطالب مرتبط

با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

|

این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

|

افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و وزیر راه و شهرسازی دستور تأمین اعتبار و درخواست اعمال ماده ۲۳ (قرار گرفتن طرح ها ...

|

نظرات کاربران