در حال بارگذاری ...

آغاز بازگشت اولین گروه زائران اربعین حسینی به فرودگاه ساری

پروازهای رفت زائران اربعین ، طی مدت چهار روز و در قالب هفت پرواز با اعزام حدود ۱۰۰۰ مسافر از سی و یکم شهریور الی سوم مهرماه انجام شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های مازندران از بازگشت اولین گروه زائرین اربعین حسینی این استان از امروز ششم مهرماه به فرودگاه شهدای ساری خبر داد .

سعداله وطن خواه با اعلام این خبر گفت : با تشکیل کمیته تسهیلات فرودگاهی ، تدابیر لازم جهت بازگشت زائران حرم آقا اباعبدالله الحسین (ع) اندیشیده و انشاالله طی سه روز و در قالب چهار پرواز، حدود ۵۶۰ زائر از طریق مرز هوایی استان ، به ایران باز می گردند .

وی خاطرنشان کرد : پروازهای رفت زائران اربعین ، طی مدت چهار روز و در قالب هفت پرواز با اعزام حدود ۱۰۰۰ مسافر از سی و یکم شهریور الی سوم مهرماه انجام شد .




مطالب مرتبط

با توجه به استقبال هم استانی‌های عزیز از سفرهای هوایی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، در سال جدید شاهد افزایش پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه شهدای ساری خواهیم بود .

|

یکی از اهداف مهم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و اداره کل فرودگاه های استان مازندران ارتقا زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی است که باید جهت پذیرش هرچه بیشتر پروازها باشد .

|

به منظور تسهیل در تردد ، بخشی از جاده های حفاظتی در فرودگاه شهدای ساری و نوشهر ، تسطیح ، مخلوط ریزی و آماده آسفالت شده و ضلع جنوبی فرودگاه نوشهر بطول تقریبی ۲۵۰ متر آسفالت ریزی صورت گرفته است .

|

صنعت حمل و نقل کشور در جابجایی های بزرگ کشور کارنامه موفقی داشته است و حمل و نقل مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) ، بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و اردوهای راهیان نور نمونه‌هایی است که صنعت حمل و نقل در آن ارائه خدمت کرده است .

|

برنامه‌ریزی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) امسال در بازه زمانی ۴۵روزه صورت گرفت و به دلیل برنامه‌ریزی منسجم زمانی ومکانی موفق شدیم ساماندهی مدون و موفقی را برای تمامی زائران کربلا به همراه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران