در حال بارگذاری ...

پاکسازی حریم ۳۱ کیلومتر از راه‌های شهرستان چگنی

در حوزه حریم راه در این شش ماهه ، تعداد ۱۲۱ پرونده متقاضیان ساخت و ساز در حریم راه مورد بازدید قرار گرفته و کروکی محل تهیه شده ، همچنین ۲۳ مورد اخطار برای متجاوزان به حریم صادر گردیده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳۱ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان چگنی پاکسازی و نقطه پرتصادف مله‌شبانان اصلاح شده است .

محسن لطیفی‌نیا گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۳۱ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان چگنی پاکسازی و نقطه پرتصادف مله‌شبانان در محور خرم‌آباد - کوهدشت به طول یک کیلومتر اصلاح شده است .

وی افزود : نصب ۱۲۱ عدد استوانه ایمنی ، ۹۲۴ عدد انواع علائم جاده‌ای مسیرنما ، قوس‌نما و ... ، ۱۹ عدد سرعتکاه ، برقراری تردد و رفع انسداد ناشی از تصادف به تعداد ۳۸ مورد ، خط کشی محورهای اصلی و فرعی به طول ۱۲ کیلومتر ، نصب ۴۰عدد نیوجرسی ، نصب و تعمیر ۲۴۵ شاخه گاردریل ، نصب ۳۴عدد بشکه ایمنی و ایمن‌سازی ۱۵ نقطه پرخطر با نصب علائم و خاکریز بخش دیگری از عملکرد شش ماهه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی در این مدت بوده است .

وی گفت : در حوزه حریم راه در این شش ماهه ، تعداد ۱۲۱ پرونده متقاضیان ساخت و ساز در حریم راه مورد بازدید قرار گرفته و کروکی محل تهیه شده ، همچنین ۲۳ مورد اخطار برای متجاوزان به حریم صادر گردیده است .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی ، لکه‌گیری و چاله‌گیری با آسفالت سرد و گرم به میزان ۵۸۰ تن ، رفع آبشستگی محورهای اصلی و روستایی به میزان یکهزار و ۸۰۰ مترمکعب ، ۱۰۵ کیلومتر شانه‌سازی و کانال‌زنی ، اصلاح و پاکسازی قنو در طول ۸۹ کیلومتر ، ایجاد هره خاکی در ۱۲ نقطه پرتگاهی و دهانه پل‌ها ، شش هزار مترمکعب ریزش‌برداری محورهای اصلی ، فرعی و روستایی ، ۳۰۰هزار مترمکعب خاکریزی و خاکبرداری و زیرسازی محور اصلی خرم‌آباد - کوهدشت گردنه مله‌شبانان به طول یک کیلومتر را به عنوان سایر اقدامات شاخص در این  شهرستان برشمرد .

وی از پاکسازی دهانه و تنقیه ۹۶ دستگاه پل در شش ماهه امسال خبر داد و افزود : تعمیر و بازسازی شش دستگاه پل آسیب‌دیده از سیل و احداث یک دستگاه پل موقت در مناطق سیل‌زده نیز در این مدت صورت گرفته است .

لطیفی‌نیا ؛ انجام ۴۸ گشت کنترل دروازه‌ای در حوزه حمل و نقل کالا و ۲۵ مورد در حوزه مسافر ، بازدید از شرکت‌های حمل و نقل به تعداد دو مورد ، برگزاری سه جلسه کار گروه حمل و نقل در شهرستان و ۲۰ مورد بازدید از نقاط پرتصادف را از عملکردهای شاخص شهرستان چگنی در حوزه حمل و نقل و ایمنی عنوان کرد .




مطالب مرتبط

با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه در راه های استان قزوین ، شناسایی ، ایمن‌ سازی و حذف نقاط پرتصادف این محورها در جهت افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی همواره مورد توجه است .

|

عملیات اجرایی سه هزار و ۴۰۰ متر مربع خط کشی جاده ، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن، ۹ برج نوری و نصب ۷۵ هزار و ۴۴۷ تابلو و علائم ایمنی از دیگر اقدمات این اداره کل در حوزه ایمنی راه های استان در سال جاری بوده است .

|

در برنامه امسال روشنایی در ۱۵۰ کیلومتر راه و تونل پیش‌بینی شده است که تا پایان آذرماه ۱۲۱ کیلومتر آن اجرا شده است ، همچنین از مجموع ۱۵۰۰ کیلومتر انواع حفاظ تعهد سال جاری ، تاکنون ۱۱۰۶ کیلومتر انجام شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه گفت : در علم و امنیت جزو کشورهای پیشرفته هستیم در مورد تصادفات رانندگی کار اساسی ...

|

نظرات کاربران