در حال بارگذاری ...

استقرار شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مرزی شلمچه

اتوبوس ها برای استقرار در پایانه باید مسیر جاده امام رضا (ع) - بارانداز را طی کرده و به سمت جاده ترانزیتی حرکت کنند تا با ترافیک مواجه نشوند . دفاتر شرکت های مسافربری باید در پایانه مستقر شوند و نظارت کافی بر فروش بلیط بر مبنای ستاد مرکزی اربعین صورت پذیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اتخاذ تمهیدات ویژه به منظور استقرار شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مرزی شلمچه خبر داد .

فواد غزیعلی در جلسه ستاد اربعین شهرستان خرمشهر که با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت : شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مستقر شده اند و مکاتبه های لازم برای اعزام اتوبوس از استان های همجوار انجام شده است .

وی افزود : تا بعد از ظهر امروز دوشنبه تعداد ۵٠ دستگاه اتوبوس به منظور جابجایی زائران حسینی به سایر استان ها در پایانه مستقر می شوند .

همچنین در این جلسه معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بیان کرد : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تنها متعهد به تامین اتوبوس ها برون استانی است که تا امروز بعد از ظهر باید حداقل ۵٠ دستگاه اتوبوس در پایانه شلمچه مستقر شوند .

ولی الله حیاتی افزود : اتوبوس ها برای استقرار در پایانه باید مسیر جاده امام رضا (ع) - بارانداز را طی کرده و به سمت جاده ترانزیتی حرکت کنند تا با ترافیک مواجه نشوند . دفاتر شرکت های مسافربری باید در پایانه مستقر شوند و نظارت کافی بر فروش بلیط بر مبنای ستاد مرکزی اربعین صورت پذیرد .

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان تأکید کرد : روزانه باید ۶ تانکر آب در اختیار پایانه مرزی شلمچه قرار گیرد . طبق هماهنگی های به عمل آمده با سردار شاهوارپور فرمانده قرارگاه اربعین سپاه در خوزستان، مقرر شد که ١٠٠ دستگاه اتوبوس برای سفرهای درون استانی در پایانه مستقر شوند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت : حدود ۱۱۲ هزار نفر مسافر در ۱۱ ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اجرای سه پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد ریال در استان خوزستان آغاز شد .

|

در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می گردد و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

|

هم اینک ۳ پایانه مسافربری ، بیش از ۹۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال و ۲ هزار راننده اتوبوسی در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند .

|

ظرفیتی از سوی سازمان راهداری برای جایگزینی مینی‌بوس‌ها با خودروی ون در نظر گرفته شده تا بتوانیم ارتقا ایمنی در این بخش داشته باشیم . استان کرمان در آمار جابه‌جایی تعداد مسافر در رتبه پنجم کشوری و با احتساب مسافران داخلی پس از تهران و اصفهان در رتبه سوم کشوری قرار دارد که در ...

|

نظرات کاربران