در حال بارگذاری ...

اعزام بیش از ۳۰۰۰ زائر عتبات از فرودگاه اصفهان طی چند روز اخیر

جهت تسریع در روند پذیرش مسافرین در فرودگاه اصفهان ، از زائران عزیزی که قصد سفر به عتبات را دارند درخواست می شود علاوه بر تهیه بلیط پرواز نسبت به همراه داشتن کارت واکسیناسیون ، ویزای معتبر و گواهی تست منفی PCR خود اقدام نمایند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل فرودگاه های استان از اعزام بیش از ۳۰۰۰ زائر اباعبدالله الحسین (ع) طی چند روز اخیر از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبر داد .

حسن امجدی گفت : از تاریخ ۲۳ شهریور ماه تا پایان روز شنبه ۳ مهرماه تعداد ۳۱۱۵ زائر با ۱۷ پرواز توسط شرکت های هواپیمایی معراج ، تابان ، ایران ایر ، وارش ، زاگرس و آتا به مقصد کشور عراق اعزام شده اند که تعداد ۱۲ پرواز به مقصد شهر نجف اشرف و ۵ پرواز به مقصد بغداد بوده است .

وی خاطرنشان کرد : کلیه تمهیدات لازم از سوی اداره کل فرودگاههای استان اصفهان و سایر سازمان ها و نهاد های خدمت رسان در سطح فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان جهت پذیرش و اعزام مطلوب و ارائه سرویس درخور به زائرین اربعین حسینی پیش بینی شده است ، همچنین در صورت تقاضای بیشتر هم استانی های عزیز پیگیری های لازم جهت برقراری پروازهای جدید به عمل خواهد آمد .

امجدی یادآور شد : جهت تسریع در روند پذیرش مسافرین در فرودگاه اصفهان ، از زائران عزیزی که قصد سفر به عتبات را دارند درخواست می شود علاوه بر تهیه بلیط پرواز نسبت به همراه داشتن کارت واکسیناسیون ، ویزای معتبر و گواهی تست منفی PCR خود اقدام نمایند .

وی در پایان از برپایی موکب ویژه اربعین در محوطه بیرونی ترمینال پروازهای خارجی که با همت کارکنان شاغل در مجموعه فرودگاه اصفهان شکل گرفته خبر داد و تصریح کرد : این موکب جهت پذیرایی تا پایان عملیات پروازهای برگشت زائرین میزبان آنها و مستقبلین عزیز خواهد بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال ...

|

این تمرین با حضور ۱۵۰ نیروی امداد و نجات و همچنین ۴۵ خودرو از حوزه‌های ایمنی و امنیتی فرودگاه و سازمان های عملیاتی و امدادی استان درمدت زمان ۹۰ دقیقه برگزار شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از انجام ۱۰۱۶ پرواز و جابه جایی ۱۱۵۵۰۷ مسافر در ایام نوروز خبر داد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از خدمت رسانی به بیش از ۴۸ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه شهید بهشتی خبر داد .

|

شرکت‌های هواپیمایی سپهران ، اروان ، کیش ایر ، آتا ، آساجت و پارس ایر اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای مشهد ، تهران ، قشم و کیش و همچنین شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی ، فری برد ، پگاسوس ، فلای بغداد ، العراقیه ، قشم ایر و آسمان اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده ...

|

نظرات کاربران