در حال بارگذاری ...

اعزام یک هزار و ۶۸۶ زائر به عراق از طریق فرودگاه شیراز

از ۳۱ شهریور تا چهارم مهرماه جاری ، یک هزار و ۶۸۶ زائر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز برای شرکت در مراسم اربعین به کشور عراق اعزام شدند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : از ۳۱ شهریور تا چهارم مهرماه جاری ، یک هزار و ۶۸۶ زائر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز برای شرکت در مراسم اربعین به کشور عراق اعزام شدند .

غلامرضا کریم آقائی افزود : اعزام این تعداد زائر در قالب ۱۱ پرواز انجام گرفت که یک پرواز به شکل فوق‌العاده به مقصد بغداد انجام شد و مقصد سایر پروازها نجف بود . در جریان اعزام این زائران به کشور عراق شرکت های هواپیمایی کاسپین و تابان فعالیت داشتند .

مدیرکل فرودگاه‌های فارس تصریح کرد : پروازهای برگشت نیز برای انتقال زائران از عراق به شیراز از هفتم مهرماه جاری آغاز خواهد شد .

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : از ۳۱ شهریور تا چهارم مهرماه جاری ، یک هزار و ۶۸۶ زائر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز برای شرکت در مراسم اربعین به کشور عراق اعزام شدند .




مطالب مرتبط

با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

|

شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

|

نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه‌هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد .

|

نظرات کاربران