در حال بارگذاری ...

اتمام عملیات اصلاح پیچ نقطه پرحادثه‌ دره شهدا در شهرستان ثلاث‌باباجانی

عملیات روکش آسفالت رفت و برگشت این واریانت نیز به اتمام رسیده و این پروژه توسط راهداری این شهرستان و به صورت امانی و بدون هیچ‌گونه اعتباری انجام گرفت و بیش از چهار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت : با احداث مسیرهای جدید در محور ثلاث‌باباجانی به شیخ صله ، پیچ نقطه پرحادثه‌ دره شهدا اصلاح شد .

حسن سهرابی افزود : محدوده دره شهدا در کیلومتر ۱۹ محور تازه آباد – پایانه مرزی شیخ صله به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی از پرحادثه ترین نقاط شهرستان بود و همواره شاهد واژگونی خودروها و به ویژه خودروهای سنگین و کشته و زخمی شدن کاربران جاده ای در این محدوده بودیم . برای ایمن سازی و اصلاح این مسیر ، احداث مسیر جدید به طول ۲۰۰ متر انجام شد تا شاهد کاهش حوادث در این محور باشیم و از یک سال گذشته که به صورت موقت از آن استفاده می شود خوشبختانه هیچ حادثه ای در این نقطه رخ نداده است .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی اضافه کرد : عملیات روکش آسفالت رفت و برگشت این واریانت نیز به اتمام رسیده و این پروژه توسط راهداری این شهرستان و به صورت امانی و بدون هیچ‌گونه اعتباری انجام گرفت و بیش از چهار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد است .

سهرابی اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ نقطه پر حادثه در محدوده منطقه «ظلمه سور» این شهرستان با ترانشه بری ، تعریض و شانه سازی اصلاح و ایمن سازی شده است .

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی ، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است .




مطالب مرتبط

در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

|

بهسازی و روکش آسفالت محور کاشان - مشهد اردهال از پل حسنارود تا مشهد اردهال به طول ۶.۵ کیلومتر ، محور مشهد اردهال به کاشان محدوده سه راهی چنار تا سه راهی نیاسر به طول ۷ کیلومتر و ۸.۵ کیلومتر از محور کاشان به برزک و یک کیلومتر از محور قدیم کاشان - قم با همت و پیگیری اداره کل راهداری ...

|

چهار نقطه حادثه خیز با احداث راه ، شش نقطه با ترانشه و یک نقطه حادثه خیز هم با ساماندهی تقاطع غیرهمسطح اصلاح شد .

|

۱۶۷۴ کیلومتر احداث ، بهسازی و آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۵۴۳۴ میلیارد تومان و بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۵۴۴ کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۴۳۶۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد . همچنین در این ایام ۴۱ پروژه رفع و اصلاح نقاط پرحادثه به ارزش ۲۹۸ ...

|

نظرات کاربران