در حال بارگذاری ...

فرصت کم‌ نظیر برای نقش‌آفرینی بنادر ایران با عضویت در سازمان شانگهای

در بندر امام خمینی (ره) هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف مثل راه آهن ، راهداری و گمرک بسیار عالی است و این ارتباط سبب شده که بخشی از کارهایی که باید از طریق مکاتبه و نامه نگاری انجام ، تنها از طریق یک تماس تلفنی رفع می شود ؛ به عبارت دیگر ، اقدامات در راستای مانع‌زدایی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ، تجارت را موتور محرک اقتصاد در جهان دانست و گفت : عضویت ایران در سازمان همکاری‌ های شانگهای ، این فرصت را برای بنادر کشور - به ویژه برای بنادر جنوبی ایران - فراهم می‌کند تا کالاهای غیر فعال در کریدور شمال- جنوب را از طریق بازاریابی جذب کنیم .

عادل دریس با بیان اینکه بنادر در زنجیره حمل و نقل و تجارت ، موقعیت ممتاز و کلیدی دارند تصریح کرد : بیش از ۴۰ درصد جمعیت جهان در سازمان همکاری شانگهای عضو هستند ، که فرصت بی‌نظیری را برای کشور جهت صادرات و واردات فراهم می‌کند .

وی افزود : بندر امام خمینی (ره) کانال دسترسی بسیار خوبی دارد و اسکله های بسیار مناسبی در بندر امام خمینی (ره) احداث شده که می تواند پذیرای کشتی های اقیانوس پیما باشد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه بندر امام خمینی (ره) آماده نقش‌آفرینی در حوزه تجارت با سازمان شانگ های است ، درباره هماهنگی بین ارگان‌های ذیربط ، گفت : در بندر امام خمینی (ره) هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف مثل راه آهن ، راهداری و گمرک بسیار عالی است و این ارتباط سبب شده که بخشی از کارهایی که باید از طریق مکاتبه و نامه نگاری انجام ، تنها از طریق یک تماس تلفنی رفع می شود ؛ به عبارت دیگر ، اقدامات در راستای مانع‌زدایی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

|

عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

|

نظرات کاربران