در حال بارگذاری ...

برخورد با افرادی که از پروازهای زائران اربعین سو استفاده کردند

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی در پیامی با اشاره به تجمع زائران اربعین در فرودگاه امام‌ خمینی ‌اعلام کرد : هیچگونه توجیهی مورد قبول نیست و قطعا با افرادی که در این خصوص از مردم عزیز ایران سوء استفاده کردند برخورد خواهد شد .

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید شبانه از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در توییتی به وضعیت مسافران پروازهای هواپیمایی العراقیه واکنش نشان داد و خطاب به مسئولین این شرکت هواپیمایی تاکید کرد : همه‌ زائرین اربعین که بلیت این شرکت هواپیمایی را دارند باید فورا عازم شوند .

وی ادامه داد : هیچگونه توجیهی مورد قبول نیست و قطعا با افرادی که در این خصوص از مردم ایران سوء استفاده کردند برخورد خواهد .

وزیر راه و شهرسازی شب گذشته در فرودگاه امام خمینی حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات رفت انتقال زائران اربعین حسینی قرار گرفت .

رستم قاسمی در این بازدید با تعدادی از مسافران اربعین حسینی گفت و گو کرد و در خصوص مشکلات موجود در انتقال سریع آنها دستوراتی را صادر کرد .

اکنون به دلیل انجام پروازهای فوق العاده در فرودگاه امام خمینی (ره) از تجمع زائران کاسته شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه شروع عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی به خبرنگاران گفت : بخشی از فاز ۲ ...

|

اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

|

مذاکرات و دیدارها برای انعقاد تفاهم طی روزهای گذشته انجام شد که با سفر معاون اول رئیس جمهوری به چین این قرارداد به امضا رسید و جزئیات آن هفته آینده اعلام می‌شود .

|

طرح جامع ترانزیتی حدود دو دهه بین دو کشور در حال بحث و بررسی است و مقرر شد این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد و در سفر رئیس‌جمهور به عراق به مراحل نهایی برسد .

|

با وجود اینکه این کاهش خوشایند است اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است .

|

نظرات کاربران