در حال بارگذاری ...
  • عرضه نکردن بلیت دو طرفه پرواز اربعین تخلف است

    در یکی ، دو روز گذشته گزارش‌هایی به ما رسیده است که بعضی از مراکز فروش بلیت هواپیما صرفا بلیت یکطرفه برای سفر به عراق عرضه کردند که این خلاف توافق حاصل شده و مقررات است . سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر پیگیر رفع این مشکل است که بلیت دو طرفه به متقاضیان ارائه شده و خرید بلیت یکطرفه اختیاری باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عرضه نکردن بلیت دو طرفه اربعین تخلف است ، گفت : سازمان هواپیمایی کشوری شکایت از مراکز فروش بلیت را پیگیری می‌کند .

    سیاوش امیرمکری با اشاره به برخی تخلفات در فروش بلیت اربعین گفت : علی رغم اینکه قیمت تمام شده بلیت در این ایام برای سفر به عراق ، چه نجف و چه بغداد در حدود ۷ میلیون تومان است ، سازمان هواپیمایی کشوری با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی داخلی ، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی برای تعدیل قیمت و کاهش هزینه‌ها اقدامات لازم را انجام داده و در نهایت این تصمیم اتخاذ شد که که قیمت بلیت ایام اربعین را برای مسیر تهران به نجف ، به صورت رفت و برگشت ۵ میلیون تومان و به صورت یکطرفه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد . علت تعیین نرخ برای بلیت یکطرفه این بود که اگر زائری بخواهد به صورت زمینی به کشور بازگردد ، این امکان برای او فراهم باشد .

    وی ادامه داد : اما در یکی ، دو روز گذشته گزارش‌هایی به ما رسیده است که بعضی از مراکز فروش بلیت هواپیما صرفا بلیت یکطرفه برای سفر به عراق عرضه کردند که این خلاف توافق حاصل شده و مقررات است . سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر پیگیر رفع این مشکل است که بلیت دو طرفه به متقاضیان ارائه شده و خرید بلیت یکطرفه اختیاری باشد .

    امیرمکری افزود : چنانچه هر یک از زائران با این شرایط مواجه شدند و نتوانستند بلیت دوطرفه خریداری کنند ، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری ، بخش رسیدگی به شکایات ، شکایت خود را ثبت کرده و سازمان در اسرع وقت این شکایت را پیگیری کرده و مشکل را برطرف کند .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به آمادگی سایر فرودگاه‌های کشور برای برقراری پروازهای اربعین گفت : در حال حاضر و در مرحله اول ۶ فرودگاه برای اعزام و پذیرش زوار اربعین در نظر گرفته شده‌اند . اما بقیه فرودگاه‌ها نیز آمدگی دارند در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی با رسیدن به حد نصاب مسافر و زائر درخواست پرواز اربعین را داشته باشند ، به زائران خدمات فرودگاهی ارائه کنند . در فرودگاه‌های در نظر گرفته شده اقدام به ایجاد موکب‌هایی خواهیم کرد که پذیرای زائران باشد تا حداکثر رفاه ممکن برای زائران اربعین حسینی فراهم شود .




    مطالب مرتبط

    شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با رویکردی نوین در همسویی با اهداف و سیاست های امنیتی کشور ، با ارتقا و افزایش توان دفاع در تمامی حوزه‌های زیستی ، تروریستی ، سایبری ، شیمیایی و پرتویی ، با ایجاد مدیریت یکپارچه و منسجم با فرماندهی واحد ، مقابله با این تهدیدات را در دستور ...

    |

    در شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ تمام دنیا اذعان داشتند که بخش هوایی ایران با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد اما هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار با گام‌های بلند در حال ادامه حرکت‌های مؤثر هستند .

    |

    فرآیند صدور مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری در حال انجام است و دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها در حال پیگیری است تا به‌محض صدور مجوز ، پروازهای فرودگاه سیرجان از سرگرفته شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

    |

    نظرات کاربران