در حال بارگذاری ...

چاره ای جز آزادسازی قیمت بلیت قطار نمانده

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی نقطه اضمحلال صنعت حمل و نقل ریلی مسافر با شرایط فعلی را حداکثر تا شش سال آینده دانست .

بابک احمدی افزود : حوزه مسافر همانند یتیمی است که دارای والدین باشد و مورد بی مهری واقع شود . برای برون رفت از این وضعیت شاید بهترین راه آزادسازی قیمت بلیت با رعایت حال همه مسافرین است .

 

 

 

 

 

 

خبرنگار : سید علی سید صدر

 

 

 




مطالب مرتبط

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

نظرات کاربران