در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات استریپ‌سازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد

    به دنبال بسته شدن باند ۲۹ چپ ، تمامی نشست و برخاست هواپیماها به روی باند ۲۹ راست مهرآباد منتقل شده و این فرصت به وجود آمده تا اقدامات برای بهسازی باند ۲۹ چپ از جمله استریپ‌سازی آن انجام شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و مهندسی اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد از آغاز عملیات استریپ‌سازی باند ۲۹ چپ به طول تقریبی دو کیلومتر خبر داد .

    مجید داوودی با بیان اینکه استریپ‌سازی باند ۲۹ چپ یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اقدامات در راستای بهسازی این باند محسوب می‌شود ، گفت : عملیات استریپ‌سازی از ۲۶ خردادماه آغاز شده است و در فاز نخست منطقه براوو ۸ تا براوو ۴ را شامل می شود .

    معاون فنی و مهندسی مهرآباد با اشاره به ادامه عملیات استریپ‌سازی در جریان پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه افزود : این پروژه به منظور استاندارد سازی استریپ باند ۲۹ چپ انجام می شود و استریپ‌سازی یکی از الزامات و استانداردهای اصلی یک باند استاندارد است .

    داوودی گفت : به دنبال بسته شدن باند ۲۹ چپ ، تمامی نشست و برخاست هواپیماها به روی باند ۲۹ راست مهرآباد منتقل شده و این فرصت به وجود آمده  تا اقدامات برای بهسازی باند ۲۹ چپ از جمله استریپ‌سازی آن انجام شود .

    پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مهم‌ترین و حساس‌ترین پروژه صنعت فرودگاهی در سال ۱۴۰۰ محسوب می شود .




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه بین المللی فرودگاه مهرآباد گفت : با تلاش ماندگار ...

    |

    فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور شش هزار و ۳۲۶ نشست و برخاست و ۷۵۹ هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است . فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش ۴۱۷ هزار و ۶۹۲ مسافر و سه هزار و ۴۶ نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد دو درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست افتتاح ۸ پروژه هوانوردی و زیربنایی در فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت : ...

    |

    نظرات کاربران