در حال بارگذاری ...
  • اهدا لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

    پیش از این نیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته با حفظ رتبه یک در صنعت حمل و نقل کشور توانست از نظر شاخص فروش و درآمد با پنج پله صعود در رتبه ۲۶، در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در آئین اختتامیه چهارمین همایش ملی "نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید" لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اهدا شد .

    در چهارمین همایش ملی "نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید" که روز سه‌شنبه ۲۵ خردادماه جاری در تهران برگزار شد ، تندیس زرین" رضایتمندی مشتری"  به مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت .

    در این همایش به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی‌های مدیران کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری از مجموعه خدمات ، پایداری و تلاش مضاعف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رساندن کالا‌های اساسی به کشور و به ویژه نقش مهم آن در دوران تحریم تقدیر شد .

    شایان ذکر است همایش یاد شده بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با حمایت بخش‌های مختلف دولتی از جمله وزارتخانه‌های راه و شهرسازی ، صمت ، ارتباطات و فنّاوری اطلاعات ، نفت و برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی مانند دانشگاه شهید بهشتی ، برگزار شد .

    گفتنی است ، پیش از این نیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته با حفظ رتبه یک در صنعت حمل و نقل کشور توانست از نظر شاخص فروش و درآمد با پنج پله صعود در رتبه ۲۶، در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد .




    مطالب مرتبط

    مبلغ مزبور مطابق با پیشنهاد هیئت مدیره از محل سود انباشته این شرکت تأمین شده است .

    |

    با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به کاهش هزینه حمل دریایی نسبت به حمل زمینی تا رقم ۴۰ درصد ، آماده هستیم که در صورت استقبال صادرکنندگان تا ۳۰ درصد از حجم کلی صادرات محصولات کشاورزی ، باغی و گلخانه‌ای استان‌های شمالی را به مقاصد ...

    |

    گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های تابعه آن از جمله کشتیرانی دریای خزر به عنوان یک بنگاه تجاری ، خود را در کنار تولیدکنندگان ، صادرکنندگان و واردکنندگان می‌بیند و به دنبال هم‌اندیشی با آنان در راستای بهبود اقتصادی کشور است . جلب نظر تولیدکنندگان و بازرگانان و نیز ...

    |

    دولت سیزدهم به این ترتیب در پرداخت بدهی‌های بیمه‌ای خود عملکرد بسیار چشمگیری داشته و در نظر دارد از رشد تصاعدی این بدهی‌ها جلوگیری کند و مهم‌تر این که شرکت‌های واگذار شده به سازمان بابت این بدهی‌ها نیز عمدتاً از مرغوب‌ترین شرکت‌های کشور بوده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت : مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ...

    |

    نظرات کاربران