اهدا لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
پیش از این نیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته با حفظ رتبه یک در صنعت حمل و نقل کشور توانست از نظر شاخص فروش و درآمد با پنج پله صعود در رتبه ۲۶، در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، در آئین اختتامیه چهارمین همایش ملی "نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید" لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اهدا شد .
در چهارمین همایش ملی "نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید" که روز سهشنبه ۲۵ خردادماه جاری در تهران برگزار شد ، تندیس زرین" رضایتمندی مشتری" به مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت .
در این همایش به عنوان بزرگترین گردهماییهای مدیران کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری از مجموعه خدمات ، پایداری و تلاش مضاعف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رساندن کالاهای اساسی به کشور و به ویژه نقش مهم آن در دوران تحریم تقدیر شد .
شایان ذکر است همایش یاد شده بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و با حمایت بخشهای مختلف دولتی از جمله وزارتخانههای راه و شهرسازی ، صمت ، ارتباطات و فنّاوری اطلاعات ، نفت و برخی دیگر از دستگاههای اجرایی و دانشگاهی مانند دانشگاه شهید بهشتی ، برگزار شد .
گفتنی است ، پیش از این نیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته با حفظ رتبه یک در صنعت حمل و نقل کشور توانست از نظر شاخص فروش و درآمد با پنج پله صعود در رتبه ۲۶، در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد .