در حال بارگذاری ...
  • کسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین توسط اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر موفق به کسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین شد .

    سیاوش ارجمندزاده ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت : جشنواره ملی لجستیک و زنجیره تامین ، مهمترین نهاد بررسی صلاحیت و توانسنجی اجزای لجستیک و زنجیره تامین کشور است که توسط دانشگاه صنعتی امیر کبیر و با همکاری وزارتخانه های راه و شهرسازی ، صمت ، وزارت تعاون و انجمن لجستیک ایران برگزار می شود .

    وی عنوان کرد : اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در دومین دوره این جشنواره با ارائه سه پروژه موفق اجرا شده که حاصل تلاش متخصصان این اداره کل بوده است ، توانست پس از ارزیابی کارشناسان و داوران و در میان ۶ بندر ، جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را به خود اختصاص دهد .




    مطالب مرتبط

    بخش قابل توجهی از حمل و نقل مسافربری استان بوشهر با محوریت جزیره خارگ انجام می‌شود که اتمام تعمیرات اساسی پایانه‌های بوشهر و خارگ به ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات این مسیر کمک شایانی خواهد کرد .

    |

    با اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان شرایط برای تخلیه و بارگیری شناورهای تا سه‌هزار تن در این بندر فراهم می‌شود .

    |

    استان بوشهر در راستای تحقق توسعه دریامحوز و تسهیل در سرمایه گذاری های حوزه بنادر در چند سال اخیر از استان های پیشتاز ساحلی کشور برای صدور مجوز فعالیت است .

    |

    تمام مراحل طرح ساماندهی به صورت غیرحضوری تعریف شده و مالکان قایق های فاید هویت می توانند پس از طی فرآیندهای تعریف شده ، مجوز قایق خود را به صورت پستی دریافت کنند .

    |

    طی ماه‌‌ها تلاش و پیگیری مستمر دولت ، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان بنادر و‌ دریانوردی و مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء ، لایروبی کانال‌های ارتباطی به ویژه کانال آشوراده انجام و خلیج گرگان احیا شد .

    |

    نظرات کاربران