در حال بارگذاری ...
  • افزایش ضریب ایمنی در بندر امام خمینی (ره) با ارتقا شبکه دوربین های مداربسته

    به عنوان یکی از راهبردهای سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه‌ ارتقاء ضریب ایمنی محل استقرار تجهیزات استراتژیک و راهبردی و با هدف پیشگیری از بروز انواع سوانح ارتقاء ایمنی کار و کارکنان ، بخش‌های عملیاتی این مجتمع بزرگ بندری تحت پایش مستمر قرار گرفت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرعت پایش تصویری بخش‌ها و نقاط استراتژیک مجتمع بندری امام خمینی(ره) با هدف رعایت الزمات پدافند غیرعامل و با اتکاء به توان و دانش بومی ، افزایش یافت .

    عادل دریس ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به لزوم اهتمام هرچه بیشتر به مقوله ایمنی ، مدیریت وکاهش سوانح بندری و دریایی بیان داشت : با هدف افزایش سرعت و دقت تصمیم‌گیری مدیران در شرایط بحران و افزایش ضریب پدافند غیرعامل ، علاوه بر ارتقای شبکه دوربین‌های مداربسته مجتمع بندری ، سالن اجتماعات مرکزی این اداره کل مجهز به سیستم پایش تصویری و قابلیت نمایش گسترده از طریق ویدئو وال شد .                                                                                                                        

    دریس در ادامه افزود : به عنوان یکی از راهبردهای سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه‌ ارتقاء ضریب ایمنی محل استقرار تجهیزات استراتژیک و راهبردی و با هدف پیشگیری  از بروز انواع سوانح ارتقاء ایمنی کار و کارکنان ، بخش‌های عملیاتی این مجتمع بزرگ بندری تحت پایش مستمر قرار گرفت .

    وی خاطرنشان کرد : مدیران در شرایط بحران و در صورت لزوم می‌توانند با تشکیل جلسه مشترک مدیریت بحران کلیه نقاط این مجتمع بزرگ بندری را از قبیل اسکله ها ، بار اندازها ، اراضی پشتیبانی ، درب دسترسی به مجتمع بندری ، آبراه کشتیرانی و بزرگراه بندر تا میدان پلیس راه را با استفاده از سامانه گسترده دوربین‌های مداربسته به صورت پخش زنده رصد کنند .

    مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان کاهش خطرات ، کاهش ریسک تجهیزات و حصول اطمینان از عملکرد شرکت‌های تخلیه و بارگیری را  از دیگر مزیت‌های بهره‌گیری از این امکانات برشمرد .




    مطالب مرتبط

    با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

    |

    با هدف حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن بهره‌گیری از توان شرکت‌های فعال در این حوزه ۴ پروژه تعمیراتی در دو بخش تجهیزات مخابراتی و بندری انجام شد .

    |

    در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

    |

    عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

    |

    نظرات کاربران