در حال بارگذاری ...
  • اهدا نشان ممتاز بنگاه برتر تولید به مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

    کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت کارکنان فعال خود در بخش خشکی و دریا هیچگاه اجازه نداده که بخش‌های تولیدی کشور با کمبود مواجه شود و کالاهای اساسی که نیاز اول معیشتی مردم است ذیل شدیدترین فشارهای تحریمی به موقع به بنادر کشور رسیده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در همایش تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر ، صندوق‌ها ، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه جهش تولید و بهره‌وری ، محمد شریعتمداری نشان ممتاز بنگاه برتر تولید را به مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اهداء کرد .

    سال گذشته (۱۳۹۹) از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شد و وزارت تعاون با توجه به تعدد و تنوع وظایف و مسئولیت‌های حاکمیتی ، سیاستگذاری و راهبری صندوق‌های بازنشستگی در سطوح مختلف ، همه توان خود را برای تحقق این شعار به کار گرفت .

    طبق اعلام مسئولان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ؛ در این دوره ، سازمان‌ها ، هلدینگ‌ها و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه نقش مهمی در ایفای نقش ۱۰ درصدی آن در بخش تولید ناخالص داخلی (GDP) داشتند و در پایان سال ۱۳۹۹ ظرفیت‌ بالقوه خود را به نمایش گذاشتند .

    بر این اساس، وزارت تعاون به همت معاونت امور اقتصادی ؛ همایشی با عنوان «تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌ها ، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تحقق جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی» برگزار کرد .

    به گفته برگزار کنندگان ، هدف اصلی از برگزاری این همایش ارج‌نهادن به بنگاه‌هایی است که با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه ایران و فراگیری کرونا ، با اقدامات خود در مسیر تحقق شعار سال گام برداشتند و به بهره‌وری و کارآیی مطلوبی دست یافتند .

    گفتنی است، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ذیل شدیدترین تحریم‌ها روند رو به رشد خود را حفظ کرده است به همین علت و به عنوان بنگاه برتر بر اساس ویژگی‌ها و شاخص‌های کیفی جهش تولید ، نشان ممتاز در همایش یاد شده به محمدرضا مدرس خیابانی ، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت .

    شایان توجه است که نشان برتر یاده شده طبق نظر کارشناسان به این علت به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفته است که در سخت ترین شرایط و فشارهای بین‌المللی به عنوان خط اول دفاعی کشور در حال ایفا نمودن نقش راهبردی و استراتژیک خود است .

    به گفته محمدرضا مدرس خیابانی ؛ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت کارکنان فعال خود در بخش خشکی و دریا هیچگاه اجازه نداده که بخش‌های تولیدی کشور با کمبود مواجه شود و کالاهای اساسی که نیاز اول معیشتی مردم است ذیل شدیدترین فشارهای تحریمی به موقع به بنادر کشور رسیده است .

    به اذعان اشخاص آگاه در زمینه تحریم ؛ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران چه در زمان تحریم و چه پس از آن در دوران مذاکرات قبلی و فعلی برای اثبات حقوق حقه ایران ، به عنوان ابزاری راهبردی و مقاومتی در برابر فشار دشمنان در اختیار مذاکره‌کنندگان ایرانی بوده و به افزایش توان چانه‌زنی آنها یاری رسانده است .

    یادآور می‌شود ؛ در این همایش ، از ۲۶ بنگاه اقتصادی برتر در زمینه تحقق جهش تولید و ۱۱ شرکت برتر در راستای دستیابی به بهره‌وری از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به کاهش هزینه حمل دریایی نسبت به حمل زمینی تا رقم ۴۰ درصد ، آماده هستیم که در صورت استقبال صادرکنندگان تا ۳۰ درصد از حجم کلی صادرات محصولات کشاورزی ، باغی و گلخانه‌ای استان‌های شمالی را به مقاصد ...

    |

    گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های تابعه آن از جمله کشتیرانی دریای خزر به عنوان یک بنگاه تجاری ، خود را در کنار تولیدکنندگان ، صادرکنندگان و واردکنندگان می‌بیند و به دنبال هم‌اندیشی با آنان در راستای بهبود اقتصادی کشور است . جلب نظر تولیدکنندگان و بازرگانان و نیز ...

    |

    دولت سیزدهم به این ترتیب در پرداخت بدهی‌های بیمه‌ای خود عملکرد بسیار چشمگیری داشته و در نظر دارد از رشد تصاعدی این بدهی‌ها جلوگیری کند و مهم‌تر این که شرکت‌های واگذار شده به سازمان بابت این بدهی‌ها نیز عمدتاً از مرغوب‌ترین شرکت‌های کشور بوده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت : مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اعضای هیئت‌مدیره جدید اتحادیه مالکان کشتی ایران با برگزاری انتخابات در اتاق بازرگانی ایران برای سه سال آینده انتخاب شدند ...

    |

    نظرات کاربران