در حال بارگذاری ...
  • پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان کاشان با سرعت در حال اجراست

    ساماندهی زیرگذر اسدآباد و تقاطع ابوزیدآباد در محور کاشان - بادرود همچنین پیگیری برای اخذ تخصیص ردیف اعتبار برای آن تا مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در سازمان برنامه و بودجه کشور از دیگر اقدامات انجام شده برای این پروژه است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در سال جهش تولید برای افتتاح ، بهره‌برداری و اخذ اعتبار برای پروژه‌های راهسازی این شهرستان تلاش‌های بسیاری صورت گرفت .

    مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه این شهرستان در شمال استان اصفهان واقع شده اظهار کرد : کاشان با قرارگیری بر روی شبکه سراسری راه های ایران و استقرار بر سر راه های ارتباطی اصلی شهرها و استان‌های شرقی ، شمالی و غربی با شهرها و استان‌های مرکزی ، جنوبی و جنوب شرقی همواره از موقعیت ممتازی برخوردار بوده است .  

    وی با بیان اینکه اقبال عمومی برای تردد از جاده‌های این شهرستان موجب شده تا پروژه‌های عمرانی کاشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شوند اذعان داشت : در سال جهش تولید جهت افتتاح ، بهره‌برداری و اخذ اعتبار برای این پروژه‌ها تلاش‌های بسیاری صورت گرفت .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان به پروژه محور کاشان – بادرود اشاره کرد و گفت : آسفالت این محور به طول ۱۲ کیلومتر انجام شده و در مجموع حدود ۲۶ کیلومتر بازگشایی شده است همچنین برای ۸ کیلومتر باقیمانده مناقصه برگزار و پیمانکار منتخب دارد . ساماندهی زیرگذر اسدآباد و تقاطع ابوزیدآباد در محور کاشان - بادرود همچنین پیگیری برای اخذ تخصیص ردیف اعتبار برای آن تا مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در سازمان برنامه و بودجه کشور از دیگر اقدامات انجام شده برای این پروژه است .  

    آراسته در خصوص وضعیت پروژه کنارگذر کاشان - آران وبیدگل و اتصال به چرمشهر اظهار کرد : این پروژه به طول ۴ کیلومتر سال ها متوقف بود که پس از پیگیری‌های ویژه برای شروع فعالیت ، افزایش اعتبار تا سقف ۲۵۰ میلیارد ریال درسال ۱۴۰۰ با تغییرات اعتباری تملک و دارایی های سرمایه‌ای استانی و ملی محقق می‌یابد . از دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان ، باند دوم محور کاشان - برزک به طول تقریبی ۴۵کیلومتر است که مشکلات احداث جاده مرتفع و مطالعات آن تکمیل شده است همچنین برای افزایش اعتبار این پروژه نیز پیگیر‌ی‌های لازم بعمل آمده است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : از دیگر پروژه‌های این شهرستان شامل آسفالت کمربندی سردار کریمی به طول ۶ کیلومتر و تکمیل پل ها و ابنیه آن ، ساخت و تکمیل باند دوم کاشان سفیدشهر ، احداث دهانه دوم پل نوش آباد و رمپ و لوپ‌ها ، احداث گذرهای اتصالی کاشان سفیدشهر به کاشان نوش آباد ، تکمیل و ایمن‌سازی پل راوند و ... است که این اداره تلاش‌های بسیاری جهت تکمیل و احداث آنها به عمل آورده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

    |

    نظرات کاربران