در حال بارگذاری ...
  • منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) موتور محرک اقتصادی کشور

    قراردادهای زیادی در این منطقه بسته شده که منتظر آماده سازی زیرساخت ها می باشند ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و شرایط اقتصادی که به دلیل کاهش شدید پروازها به وجود آمد زیر ساخت ها به طور کامل آماده نشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازید دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی از امکانات لجستیکی منطقه آزاد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، محمد مهدی کربلائی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منطقه آزاد و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی را موتور محرک اقتصادی کشور دانست و گفت : منطقه آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی امام خمینی (ره) دارای ظرفیت قانونی و بسیار ارزشمندی است ولی علیرغم منطقه جغرافیایی ممتاز تا به حال توجه لازم به این منطقه نشده  و اگر به این حوزه توجه شود و زیر ساخت های این منطقه فراهم شود سرمایه گذاران زیادی اظهار علاقمندی برای حضور در این منطقه آزاد را داشته و خواهند داشت .

    رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ادامه افزود : قراردادهای زیادی در این منطقه بسته شده که منتظر آماده سازی زیرساخت ها می باشند ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و شرایط اقتصادی که به دلیل کاهش شدید پروازها به وجود آمد زیر ساخت ها به طور کامل آماده نشد . لیکن با همین شرایط اقتصادی با سرمایه گذاران زیادی مذاکره شده و حدود هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد گردید و تعداد دیگری نیز در حال امضاء می باشد و اکنون نیز با همین شرایط توانستیم پروژه ها را در این منطقه فعال نگه داشته و متوقف نکنیم .

    کربلائی اظهار کرد که ، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با همراهی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی می تواند طرح های توسعه ای فراوانی را در مدت کوتاه انجام داده و این منطقه را به قطب اصلی لجستیک کشور تبدیل کند .

    وی در پایان گفت : سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسیاری منتظر هستند تا شرایط اقتصادی بهتر شده و کار ر ا شروع کنند و این مهم نیازمند همراهی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد می باشد .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    نظرات کاربران