در حال بارگذاری ...
  • انتخاب پیمانکار برای احداث ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل

    ۹۸ درصد پیمانکاران حوزه راه در استان اردبیل بومی هستند و کمتر از دو درصد غیربومی می‌باشند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : در حال حاضر برای احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان انتخاب پیمانکار انجام شده و تا یک ماه آینده در محور اردبیل – سراب نیز عملیات اجرایی و انتخاب پیمانکار انجام می‌شود .

    محبوب حیدری گفت : پیمانکاران همانند سال گذشته و شرایط خاص بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از روزهای نخست امسال احداث و توسعه راه‌های استان را شروع کردند . با توجه به ردیف ملی ۵۳۶ کیلومتر از راه‌های استان امیدواریم امسال منابع کامل به توسعه بزرگراه‌های استان اختصاص پیدا کند .

    حیدری در ادامه بیان داشت : برای احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان انتخاب پیمانکار انجام شده و تا یک ماه آینده در محور اردبیل – سراب نیز عملیات اجرایی و انتخاب پیمانکار انجام می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش پیمانکاران و صبوری آنها در دریافت مطالباتشان اضافه کرد : ۹۸ درصد پیمانکاران حوزه راه در استان اردبیل بومی هستند و کمتر از دو درصد غیربومی می‌باشند .

    وی تصریح کرد : نسبت به سال ۹۶ اعتبارات حوزه راه در سال‌های اخیر ۱۲ برابر افزایش یافته و به صورت هفتگی با حضور در تهران سعی می‌کنیم تا از سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را دریافت کنیم .




    مطالب مرتبط

    علیرغم عدم پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان این پروژه فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره برداری این محور شاهد افزایش ایمنی تردد مسیر خواهیم بود .

    |

    حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

    |

    نظرات کاربران