در حال بارگذاری ...
  • ترانزیت بیش از ۸۶ هزار تن کالا از بندر چابهار در سال ۹۹

    بر اساس آخرین آمار میزان ترانزیت خروجی از بندر چابهار در سال گذشته ۶ هزار و ۷۷۷ تن بوده است که توسط ۲۷۴ دستگاه ناوگان باری تحت پوشش این اداره کل انجام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ترانزیت ۸۶ هزار و ۴۳ تن کالا توسط چهار هزار و ۴۱۱ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای باری از بندر چابهار در سال ۹۹ خبر داد .

    جلال الدین قادری افزود : بندر اقیانویسی چابهار به عنوان با صرفه ترین و نزدیکترین مسیر برای ترانزیت کالاها محسوب می شود و این بندر در مناسبات اقتصادی و سیاسی منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است به طوری که می تواند علاوه بر نقش آفرینی در کریدورهای بین المللی حمل و نقل و ترانزیت ، دسترسی کشورهای آسیای میانه و همسایگان کشورمان را به آب های آزاد بین المللی فراهم کند .

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت : بر اساس آخرین آمار میزان ترانزیت خروجی از بندر چابهار در سال گذشته ۶ هزار و ۷۷۷ تن بوده است که توسط ۲۷۴ دستگاه ناوگان باری تحت پوشش این اداره کل انجام شده است .

    قادری میزان ترانزیت ورودی از بندر چابهار را در سال گذشته ۷۹ هزار و ۲۶۶ تن کالا در قالب ۴ هزار رو ۱۳۷ سفر باری عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ، برقراری خطوط فوق‌العاده ، نظارت بر قیمت‌ها و ارائه خدمات رفاهی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از جمله این تمهیدات محسوب می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی دو میلیون و ۹۰۸ هزار و ۳۵۷ مسافر توسط ناوگان حمل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل که با هدف کاهش ...

    |

    در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می گردد و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    |

    در حال حاضر ۱۲ هزار و ۶۷ وانت بار و ۱۶۲ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند ، همچنین تاسیس و ثبت یک شرکت حمل و نقل تخصصی وانت بار و تاسیس ۴ شرکت وانت بار دیگر در استان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است .

    |

    نظرات کاربران