در حال بارگذاری ...
  • کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح بزرگراه خواجه - ورزقان در محور تبریز – اهر

    مدت زمان اجرای این پروژه ۱۸ ماه و اعتبار پیش بینی شده ۵۳۰ میلیارد ریال که در قالب قرارداد قطعه یک پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان مدنظر قرار گرفته است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تقاطع غیر همسطح بزرگراه خواجه – ورزقان واقع در محور تبریز – اهر کلنگ زنی شد .

    عملیات احداث تقاطع غیر همسطح در مسیر خواجه - ورزقان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر مدعوین آغاز شد .

    ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه وشهرسازی استان در آئین کلنگ زنی این پروژه گفت : با ارتقای جاده های اهر به تبریز و خواجه - ورزقان به بزرگراه، ایمنی این تقاطع بیشتر مورد توجه قرار گرفته و برضرورت احداث تقاطع غیر هم سطح در این سه راهی افزود که پس از مطالعات لازم توسط این اداره کل ، احداث تقاطع مذکور در قالب قراردادی به پیمانکار مربوطه واگذار شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت : قسمت مهم و اصلی این طرح شامل یک پل بزرگ ۳ دهانه بتنی با دهانه هایی در حدود ۲۴، ۱۶و ۲۴ متر جمعا به طول ۶۴ متر و رمپ و لوپ‌هایی به طول ۵.۳ کیلومتر است .

    وی افزود : مدت زمان اجرای این پروژه ۱۸ ماه و اعتبار پیش بینی شده ۵۳۰ میلیارد ریال که در قالب قرارداد قطعه یک پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان مدنظر قرار گرفته است . عملیات خاکی شامل ۸۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و روسازی و آسفالت نیز حدود ۴۱ هزار تن است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان در پایان از شرکت صنایع ملی مس ایران (مجتمع مس آذربایجان) که به عنوان تامین کننده مالی این پروژه است قدردانی کرد .




    نظرات کاربران