در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیر کل دادگستری گیلان از قطعه ۶ راه آهن رشت - انزلی

    دستگاه قضایی تعلل در احداث راه آهن را نمی پذیرد و انتظار می رود این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دادگستری گیلان در بازدید از قطعه ۶ راه آهن رشت - انزلی گفت : برای محقق شدن شعار "تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها" تلاشی دوچندان و جهادی خواهیم داشت و در این راستا نیازمند همدلی وهمراهی همه مسئولان هستیم تا با جدیت و اهتمام بیشتر امور تولید را تسهیل و برای رفع موانع تلاش خواهیم کرد .

    در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری درنام گذاری سال جدید به نام "تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها" مدیرکل دادگستری به اتفاق معاون امور عمرانی استانداری گیلان ، مدیرکل راه وشهرسازی وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از قطعه۶ راه آهن رشت – انزلی بازدید کردند .

    در این بازدیدمدیرکل دادگستری گیلان بر لزوم تحقق شعار سال به عنوان فرمان حاکمیتی برای همه دستگاه ها تاکید کرد و گفت : برای محقق شدن شعار "تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها" تلاشی دوچندان وجهادی خواهیم داشت ودر این راستا نیازمند همدلی و همراهی همه مسئولان هستیم تا با جدیت واهتمام بیشتر امورتولید را تسهیل وبرای رفع موانع تلاش خواهیم کرد .

    وی با تاکید براتمام هرچه زودتر پروژه ریلی رشت – انزلی ، از مجریان این طرح خواست تا میزان پیشرفت احداث این خط آهن را به طور مستمر به مردم و دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم مردم گزارش دهند .

    وی با بیان اینکه همه امکانات وشرایط لازم برای اجرای این پروژه درگیلان فراهم است، تصریح کرد : دستگاه قضایی تعلل در احداث راه آهن را نمی پذیرد و انتظار می رود این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد .




    نظرات کاربران