در حال بارگذاری ...
  • اجرای واریانت چشمه شیرین در محور ارتباطی ایلام - دره شهر

    این واریانت به صورت چهار بانده (بزرگراه) در حال اجراست ، که طول طرح ۷ کیلومتر و در مجموع از پیشرفت حدود ۵۰ درصدی برخوردار است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اعلام کرد : با احداث واریانت چشمه شیرین چند نقطه پر حادثه در محور ایلام - دره شهر حذف خواهد شد .

    عبدالله بهادری در بازدید از پروژه واریانت چشمه شیرین محور ایلام - دره شهر - پل دختر گفت : این محور یکی از محورهای مهم استان به جهت ارتباط استان ایلام با استان های لرستان و خوزستان که در جهت ارتقا و ایمن سازی آن راه و شهرسازی استان ایلام در نقاط مختلف مسیر طرح های مختلفی در دست اجرا دارد و یکی از این طرح های مهم احداث واریانت چشمه شیرین است .

    وی در خصوص این طرح گفت : این واریانت به صورت چهار بانده (بزرگراه) در حال اجراست ، که طول طرح  ۷ کیلومتر و در مجموع از پیشرفت حدود ۵۰ درصدی برخوردار است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور ایلام - مهران از زیربار ترافیک رفتن قطعه رانشی به صورت استاندارد تا اربعین ...

    |

    راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

    |

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    نظرات کاربران