در حال بارگذاری ...
  • امیرمکری در سمت مدیرعاملی شرکت فرودگاه ها به مدت دو سال ابقا شد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم وزیر راه و شهرسازی ، سیاوش امیرمکری برای دو سال در سمت مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ابقا شد .

    محمد اسلامی در حکم ابقای مدیرعاملی سیاوش امیرمکری آورده است : «به موجب این حکم ، مستند به مصوبه شماره ۰۴.۲۸۶.ص مورخ ۲۰ اسفند ۹۹ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و به استناد ماده ۲۲ اساسنامه ، جنابعالی به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور برای مدت دو سال دیگر ابقا می گردید . توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم.»




    مطالب مرتبط

    تلاش کردیم حداکثر ایمنی را در این فرودگاه رعایت کنیم چون ایمنی در امر پرواز یک اصل اساسی است و تا بسیاری از تجهیزات کمک ناوبری و برج مراقبت و شرایط حفاظتی نباشد امکان پرواز فراهم نخواهد شد .

    |

    ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی است که به دلیل تشکیل اتحادیه بین المللی کنترلرهای ترافیک هوایی در همین تاریخ در سال ۱۹۶۱ در آمستردام هلند به این عنوان نامگذاری شده است .

    |

    طرح جامع ترانزیتی حدود دو دهه بین دو کشور در حال بحث و بررسی است و مقرر شد این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد و در سفر رئیس‌جمهور به عراق به مراحل نهایی برسد .

    |

    با وجود اینکه این کاهش خوشایند است اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است .

    |

    در این مدت بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای ،‌ حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده اند .

    |

    نظرات کاربران