در حال بارگذاری ...
  • افزایش دو برابری پروازهای آسمان کشور در نوروز ۱۴۰۰

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت : نوروز ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷ هزار و ۱۴۱ پرواز در فضای کشور انجام شده که نسبت به نوروز ۹۹ افزایش ۹۴ درصدی یافته است .

    سیاوش امیرمکری ، با اعلام این خبر عنوان کرد : نوروز ۹۹ در مجموع ۸۸۲۲ پرواز در آسمان کشور انجام شده بود .

    امیرمکری با بیان اینکه از ۱۷ هزار و ۱۴۱ پرواز انجام شده در آسمان کشورمان طی نوروز ۱۴۰۰ ، ۸۸۲۲ سورتی داخلی ، ۶۶۱۶ سورتی عبوری ، ۱۴۲۲ سورتی بین المللی و ۲۸۱ سورتی شامل سایر پروازها بوده است ، افزود : نوروز ۱۴۰۰ نسبت به نوروز ۱۳۹۹ به افزایش ۲۰۲ درصدی پروازهای داخلی ، رشد ۲۱ درصدی پروازهای عبوری ، افزایش ۳۱۶ درصدی پروازهای بین المللی و افزایش ۱۶۵ درصدی سایر پروازها و رشد ۹۴ درصدی در مجموع پروازها دست یافتیم .

    گفتنی است ؛ آمار مذکور در فاصله ۲۶ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ محاسبه شده است .




    مطالب مرتبط

    در پروازهای داخلی در مدت یاد شده تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده که این تعداد شامل پروازهای برنامه ای و فوق العاده می باشد و پیش بینی می‌شود با پایان یافتن تعطیلات این میزان افزایش یابد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    نظرات کاربران