در حال بارگذاری ...
  • اتمام مطالعات فاز یک و دو پروژه آزاد‌راه امامزاده هاشم - انزلی

    این پروژه تعریف شده است و مطالعات فاز ۱ و ۲ آن انجام شده و آزاد سازی چهار تا پنج کیلومتر ابتدای مسیر به عنوان بزرگراه انجام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت : بزرگراه امام زاده هاشم - انزلی در ادامه آزادراه رشت - قزوین قرار دارد که از امامزاده هاشم به سمت رشت و پس از آن تا بندر انزلی و اقاسید شریف به صورت بزرگراه ادامه می‌یابد .

    ماکان پدرام افزود : این بزرگراه به صورت شش خطه است و ۸۰ کیلومتر طول دارد وبه منظور دور کردن ترافیک از شهر رشت برنامه ریزی شده که به صورت حلقه ای است که رشت را دور می‌زند و باعث روانی ترافیک از سمت رشت و انزلی می‌شود .

    پدرام میزان اعتبار اجرایی این پروژه را بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان تخمین زد و گفت: با توجه به آزادسازی اراضی حاشیه مسیر و فرآیند تامین مصالح و ساخت آزادراه ، رقم بالایی برای ساخت آن برآورد می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت : این پروژه تعریف شده است و مطالعات فاز ۱ و ۲ آن انجام شده و آزاد سازی چهار تا پنج کیلومتر ابتدای مسیر به عنوان بزرگراه انجام شده است .

    رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان این پروژه را جزء طرح های با قابلیت سرمایه‌گذاری و سوددهی بالا توصیف کرد و گفت : چنانچه بخش خصوصی بخواهد در آن سرمایه‌گذاری کند میزان سوددهی آن بالاست .




    نظرات کاربران