در حال بارگذاری ...
  • جابجایی ۲۲.۵ میلیون تن بار در آذربایجان شرقی طی سال گذشته

    در این مدت از پایانه مرزی جلفا ۵۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون و ۱۹۸۸ مسافر و از پایانه مرزی نوردوز ۸۴هزار و ۴۹۳ دستگاه کامیون و ۱۱ هزار و ۴۵۳ مسافر تردد کرده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت : در سال گذشته ۲۲.۵ میلیون تن بار توسط ناوگاه باری حمل و نقل جاده ای صورت گرفته که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است .

    کاظم تیمورزاده افزود : تعداد بارنامه صادره دراین مدت بیش از یک میلیون و ۵۸۵ هزار برگ بوده که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته است .

    وی ادامه داد : در طول سال ۱۳۹۹ ناوگان حمل و نقل مسافر استان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر را با ۴۴۰ هزار سفر جابه جا کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش داشته است .

     معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان‌شرقی افزود : در این مدت از پایانه مرزی جلفا ۵۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون و ۱۹۸۸ مسافر و از پایانه مرزی نوردوز ۸۴هزار و ۴۹۳ دستگاه کامیون و ۱۱ هزار و ۴۵۳ مسافر تردد کرده است .

    لازم به ذکر است که در حال حاضر تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا , تعداد۱۲۰ شرکت و موسسه حمل ونقل مسافری , تعداد ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و تعداد ۶ شرکت حمل ونقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند ، همچنین ۵ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با ۶ خط کنترل در آذربایجان شرقی فعال هستند .




    نظرات کاربران