در حال بارگذاری ...
  • فعالیت ۳۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان همدان

    هم اکنون استعلام صدور مجوز ساخت ۲۰ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان همدان در دست اقدام است . همچنین استعلام صدور مجوز ساخت ۲۰ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دست اقدام است و ۶ مورد نیز مجوز گرفته شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اعلام کرد : هم اکنون ۱۴ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محور‌های استان در حال ساخت است .

    علیرضا حمزه ای با تاکید بر احداث مجتمع خدمات رفاهی به تعداد کافی در محور‌های شریانی و اصلی ابراز داشت : سیاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای توسعه مجتمع‌های خدمات رفاهی در سطح راه‌های روستایی است .

    معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه پارسال نیز ۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی افتتاح شد ، اظهار داشت : هم اکنون استعلام صدور مجوز ساخت ۲۰ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان همدان در دست اقدام است . همچنین استعلام صدور مجوز ساخت ۲۰ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دست اقدام است و ۶ مورد نیز مجوز گرفته شده است .

    معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به خدمات قابل ارائه در مجتمع‌ها خدمات رفاهی تصریح کرد : خدماتی ، چون عرضه سوخت ، خدمات خودرویی ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی ، غذا خوری ، فروشگاه ، پارکینگ ، اتاق مادر و کودک و استراحتگاه در مجتمع‌ها قابل ارائه به کاربران جاده‌ای است .

    لازم به ذکر است ۳۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در حال حاضر در استان همدان فعالیت می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .

    |

    روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ (از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) دریافت اطلاعات مسافران حمل‌ و نقل جاده‌ای در پایانه‌های فروش حضوری ...

    |

    میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات با محوریت مسئولان بازرسی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور در حال فعالیت هستند . فعالیت میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ...

    |

    گذرگاه مرزی لطف‌آباد شهرستان درگز در ۹۰ کیلومتری جنوب عشق‌ آباد پایتخت ترکمنستان قرار دارد و فاصله این گمرک و پایانه مرزی با شهر درگز در شمال خراسان رضوی ۲۲ کیلومتر و با مشهد ۲۹۶ کیلومتر است .

    |

    نظرات کاربران