در حال بارگذاری ...
  • عرضه سهام پروژه‌های ریلی و آزادراهی در بازار سرمایه طی سال جاری

    با تشکیل کنسرسیوم ، اصلاحات مالی و حقوقی در ساختارشان شکل می‌گیرد و می‌توانند در بازار سرمایه بلوکشان را عرضه کنند و با عرضه بلوک سهام در بازار سرمایه ‌می‌توانند تأمین منابع برای گسترش فعالیت‌هایشان انجام دهند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت‌های هوایی می‌توانند با تشکیل کنسرسیوم در بازار سرمایه حضور پیدا کنند ، گفت : لازم است آن‌ها کنسرسیوم را تشکیل دهند تا بتوانند ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند .

    محمد اسلامی در پاسخ به این سوال که «آیا در سال جدید ، امکان حضور و عرضه سهام صنعت حمل و نقل هوایی ، همچون راه آهن ، در بازار سرمایه وجود دارد؟» اظهار کرد : استفاده از بازار سرمایه در صنعت هوایی در حقیقت الگویی است که می‌تواند انجام شود . از این شرکت‌های کوچکی که وجود دارد ، می‌توانیم به صورت کنسرسیوم استفاده کنیم و لازم است آن‌ها بتوانند کنسرسیوم را شکل بدهند و ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند .

    اسلامی عنوان کرد : با تشکیل کنسرسیوم ، اصلاحات مالی و حقوقی در ساختارشان شکل می‌گیرد و می‌توانند در بازار سرمایه بلوکشان را عرضه کنند و با عرضه بلوک سهام در بازار سرمایه ‌می‌توانند تأمین منابع برای گسترش فعالیت‌هایشان انجام دهند . آنچه حائز اهمیت است ، این است که مردم در بازار سرمایه منابع خودشان را می‌آورند و استفاده می‌کنند و انتظار بازگشت سرمایه و سود مناسب را دارند .

    وی خاطرنشان کرد : ما جایی از بازار سرمایه استفاده می‌کنیم که با تنظیمات دولت بتوانیم بازگشت سرمایه را با سود مناسب تضمین کنیم ، مثل آزادراه‌ها یا پروژه‌های ریلی که اخیراً در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و آن‌ را در سال جدید (۱۴۰۰)  ادامه خواهیم داد .




    مطالب مرتبط

    در روز هفتم اردیبهشت ، که در تقویم ملّی کشور مزین به" ایمنی حمل‌ونقل" است ، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به تمامی جهادگران این عرصه در بخش های مختلف امدادی ، خدماتی و حمل‌ونقلی ، از همه عزیزان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان ، سلامتی و استمرار توفیقات شما را در خدمت ...

    |

    طرف کوبایی برای صادرات محصولات و جابه‌جایی بارهای خود درخواست استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را داشت که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت بنادر کشورمان بازدید داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نقاط حادثه خیز با احکام برنامه توسعه و منابع مالی مناسب رفع می‌شود، از افتتاح محور ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه راهبردی کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مشکلات تکمیل آزادراه پیامبر اعظم(ص) ...

    |

    این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

    |

    نظرات کاربران