در حال بارگذاری ...

عرضه سهام پروژه‌های ریلی و آزادراهی در بازار سرمایه طی سال جاری

با تشکیل کنسرسیوم ، اصلاحات مالی و حقوقی در ساختارشان شکل می‌گیرد و می‌توانند در بازار سرمایه بلوکشان را عرضه کنند و با عرضه بلوک سهام در بازار سرمایه ‌می‌توانند تأمین منابع برای گسترش فعالیت‌هایشان انجام دهند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت‌های هوایی می‌توانند با تشکیل کنسرسیوم در بازار سرمایه حضور پیدا کنند ، گفت : لازم است آن‌ها کنسرسیوم را تشکیل دهند تا بتوانند ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند .

محمد اسلامی در پاسخ به این سوال که «آیا در سال جدید ، امکان حضور و عرضه سهام صنعت حمل و نقل هوایی ، همچون راه آهن ، در بازار سرمایه وجود دارد؟» اظهار کرد : استفاده از بازار سرمایه در صنعت هوایی در حقیقت الگویی است که می‌تواند انجام شود . از این شرکت‌های کوچکی که وجود دارد ، می‌توانیم به صورت کنسرسیوم استفاده کنیم و لازم است آن‌ها بتوانند کنسرسیوم را شکل بدهند و ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند .

اسلامی عنوان کرد : با تشکیل کنسرسیوم ، اصلاحات مالی و حقوقی در ساختارشان شکل می‌گیرد و می‌توانند در بازار سرمایه بلوکشان را عرضه کنند و با عرضه بلوک سهام در بازار سرمایه ‌می‌توانند تأمین منابع برای گسترش فعالیت‌هایشان انجام دهند . آنچه حائز اهمیت است ، این است که مردم در بازار سرمایه منابع خودشان را می‌آورند و استفاده می‌کنند و انتظار بازگشت سرمایه و سود مناسب را دارند .

وی خاطرنشان کرد : ما جایی از بازار سرمایه استفاده می‌کنیم که با تنظیمات دولت بتوانیم بازگشت سرمایه را با سود مناسب تضمین کنیم ، مثل آزادراه‌ها یا پروژه‌های ریلی که اخیراً در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و آن‌ را در سال جدید (۱۴۰۰)  ادامه خواهیم داد .




مطالب مرتبط

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

|

نظرات کاربران