در حال بارگذاری ...
  • بازدید عضو شورای عالی فنی کشور از روند ساخت قطعات آزادراه رشت - قزوین

    با وجود مشکلات کمبود مصالح و تحریم ها ، در حال حاضر این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم قبل از پایان دولت ، دو قطعه از مسیر به بهره برداری برسد و شهروندان از یک رفاه نسبی در این مسیر برخوردار شوند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ عضو شورای عالی فنی کشور در بازدید از آزادراه در حال ساخت رودبار - منجیل ضمن تاکید بر اولویت آن از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه ملی خبر داد .

    هادی الماسی مشاور دکتر نوبخت (معاون ریاست جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه) و عضو شورای عالی فنی کشور به اتفاق ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از مراحل ساخت باقیمانده آزدراه رودبار - منجیل بازدید و روند عملیات اجرایی آن را از نزدیک مورد بررسی قرار داد .

    الماسی با بیان اینکه تکمیل آزادراه منجیل - رودبار جزء طرح های اقتصاد مقاومتی است و اولویت ملی آن تایید شده است ، افزود : با وجود محدودیت های اعتباری ، دولت برای پشتیبانی مالی آن مشکلی نخواهد داشت و امیدوارم با این عزم و اراده ای که وجود دارد شاهد بهره برداری هرچه سریعتر از این طرح باشیم .

    عضو شورای عالی فنی کشور با اشاره به سخت گذر بودن مسیر و الزام به احداث تونل ها و پل ها ، خاطرنشان کرد : با وجود مشکلات کمبود مصالح و تحریم ها ، در حال حاضر این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم قبل از پایان دولت ، دو قطعه از مسیر به بهره برداری برسد و شهروندان از یک رفاه نسبی در این مسیر برخوردار شوند .




    مطالب مرتبط

    آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

    |

    علاوه بر تلاش برای حل مشکل ترافیک در این مسیر مهم کشور ، در صدد هستیم تا اشتغال و کسب و کار مردم منطقه به خطر نیفتد ، بنابراین قرار شد که مسیر برگشت از همان مسیر سابق باشد . این مسیر با دستور رییس‌جمهور مبنی بر گشایش هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین - رشت قبل از سال جدید انجام ...

    |

    آزادراه منجیل - رودبار بخشی از آزادراه قزوین - رشت است و بهره‌برداری از آخرین بخش این آزادراه ، موجب رفع گلوگاه ترافیکی بین پایتخت و استان گیلان است و با افتتاح آن هموطنان در ایام نوروز می‌توانند به راحتی از این مسیر عبور کنند .

    |

    در مطالعات این آزادراه باند رفت و برگشت دیده شد و عملیات اجرایی نیز بر اساس همین مطالعات انجام گرفت ؛ اما با توجه به اینکه حجم ترافیک عبوری در این آزادراه بیش‌تر بر روی باند رفت است و ملاحظات منطقه‌ای نیز مدنظر مسئولان استانی و مقامات دولتی قرار داشت ، تصمیم برآن شد تا باند ...

    |

    در برنامه هفتم توسعه که در مراحل پایانی قرار دارد و بر اساس یکی از مصوبات شورای حمل و نقل به لحاظ نهادی تعیین تکلیف شده است و اتفاقات بسیار خوبی برای سال آینده در نظر گرفته شده است . در همین راستا راهبری حوزه‌های ترانزیت و لجستیک نیز بر عهده وزارت راه و شهرسازی گذاشته شد .

    |

    نظرات کاربران