در حال بارگذاری ...
  • تماس بیش از ۲ میلیون کاربر جاده ای با سامانه ۱۴۱ استان مازندران

    از رانندگان و کاربران جاده ای تقاضا می‌شود قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده است .

    محسن هاشمی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : یکی از وظایف اداره مدیریت اطلاعات و حمل و نقل جاده ای ، ارتباط با کاربران جاده ای و اطلاع رسانی به آنهاست . در همین راستا سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها ، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند .

    هاشمی گفت : همچنین این سامانه قابلیت دریافت ، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد . از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان نزدیک به ۱۰۰ هزار تماس توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است .

    وی ادامه داد : از ابتدای امسال ۵۴۴ شکایت مردمی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر و حدود ۴۷۰ مشکل مشاهده شده جاده ای ثبت و رسیدگی شده است . از رانندگان و کاربران جاده ای تقاضا می‌شود قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند .

    هاشمی خاطرنشان ساخت : اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ قابل دسترسی و استفاده هموطنان است .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها ، مؤسسات حمل‌ونقل کالا ، مسافر ، رانندگان و مالکین شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه نظر ، پیشنهاد ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری و ...

    |

    بیشترین سهم تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ به ترتیب برای استان‌های تهران با ۳۵ درصد، مازندران با ۲۰ درصد و خراسان رضوی با ۶ درصد ثبت شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : در تاریخ‌های ۲۲ الی ۲۴ فروردین ماه و همزمان با تعطیلات عید فطر ۱۰ هزار و ...

    |

    از ۲۴ اسفند الی ۱۵ فروردین سال جاری بیش از یک میلیون ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۳۹ هزار و ۵۴۰ تماس به‌صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده‌اند .

    |

    بیشترین حجم سفرها به استان‌های واقع در شمال ، غرب و جنوب کشور و از محورهای مواصلاتی استان‌های تهران ، البرز ، قم ، مرکزی انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران