تماس بیش از ۲ میلیون کاربر جاده ای با سامانه ۱۴۱ استان مازندران
از رانندگان و کاربران جاده ای تقاضا میشود قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده است .
محسن هاشمی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : یکی از وظایف اداره مدیریت اطلاعات و حمل و نقل جاده ای ، ارتباط با کاربران جاده ای و اطلاع رسانی به آنهاست . در همین راستا سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها ، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند .
هاشمی گفت : همچنین این سامانه قابلیت دریافت ، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد . از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان نزدیک به ۱۰۰ هزار تماس توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است .
وی ادامه داد : از ابتدای امسال ۵۴۴ شکایت مردمی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر و حدود ۴۷۰ مشکل مشاهده شده جاده ای ثبت و رسیدگی شده است . از رانندگان و کاربران جاده ای تقاضا میشود قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند .
هاشمی خاطرنشان ساخت : اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ قابل دسترسی و استفاده هموطنان است .