در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن سامانه اعلام بار و نوبت دهی مجازی در استان فارس

    با شروع طرح‌های هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فعالیت‌ها ، شاهد حمل و نقلی روان و پویاتر در سطح استان خواهیم بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از عملیاتی شدن اعلام بار و نوبت دهی مجازی در استان فارس خبر داد .

    سعید پارسا اظهار داشت : برای جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و کاهش هزینه‌های جانبی این قشر زحمتکش ، اعلام بار و نوبت دهی مجازی در مراکز عمده بار استان فارس آغاز شد . نوبت دهی مجازی توسط شرکت ایران بار به صورت پایلوت در شهرستان کوار به عنوان یکی از قطب‌های حمل و نقل استان و جهت حمل محمولات کارخانه فولاد پاسارگاد اجرایی شده است و در گام‌های بعدی مراکز عمده بار سایر شهرستان‌ها نقاط هدف خواهد بود .

    رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت : با شروع طرح‌های هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فعالیت‌ها ، شاهد حمل و نقلی روان و پویاتر در سطح استان خواهیم بود .

    فارس به دلیل ظرفیت های فراوان در زمینه حمل و نقل جاده‌ای همواره به عنوان یکی از قطب‌های حمل و نقل کشور شناخته شده است .




    مطالب مرتبط

    بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

    |

    با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

    |

    در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

    |

    ناوگان‌های عمومی برون شهری در شهرهای آستارا ، انزلی و آستانه به‌ترتیب بیشترین تعداد بازدید را داشته‌اند و خوشبختانه طی ایام نوروز ۱۴۰۳، ناوگان عمومی مسافربری در راه‌های برون‌شهری گیلان ، حادثه منجر به فوت و جرح نداشته‌است .

    |

    تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

    |

    نظرات کاربران