در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی پایتخت

    عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی به لحاظ سرویس دهی زوار ، خدمت رسانی به کاربران جاده ای در سرما و گرما به صورت شبانه روزی به عنوان صدقه جاریه لحاظ می‌شود که می‌طلبد در راستا اقدامات مناسبی در سطح استان تهران انجام شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت : ۶ مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال ساخت است .

    نشست هم اندیشی مدیران مجتمع خدماتی رفاهی ، با حضور حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، احمدآفرین محمد زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، حجت الاسلام مرادی ، مشاور مدیر کل و دبیرستاد اقامه نماز و کوثری رئیس بازرگانی این اداره کل ،  قلی زاده رئیس سندیکای کشور و حجازی رئیس انجمن تهران و مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی استان تهران در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد .

    حیدر نوروزی هدف از تشکیل این نشست را بررسی مشکلات موجود مجتمع های خدماتی رفاهی و دریافت نقطه نظرات و ارائه راهکارهای عملیاتی برای افزایش سطح کیفی خدمات به مسافران و کاربران جاده ای در راههای مواصلاتی استان اعلام داشت و اظهار کرد : در حال حاضر ۵۱ مجتمع اعم از ۴۹ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲ پایانه بار شهرک حمل و نقل در جاده های استان تهران در حال فعالیت است که ۶ مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت و برای ۲۸ مورد مجتمع نیز استعلام ساخت در حال انجام است .

    نوروزی با اشاره به حائز اهمیت بودن محورهای استان تهران ، اذعان داشت : با توجه به اینکه برابر بررسی های بعمل آمده بیش از ۸۰ درصد از تردد کنندگان در محورهای مواصلاتی را مسافران گذری سایر استانها به خود اختصاص داده است ، فرصت سرمایه گذاری خوبی برای احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی رفاهی در استان تهران وجود دارد ، به طوریکه تاسیس و بهره برداری از سرویس های مورد نیاز مسافران و همچنین استراحتگاه برای رانندگان باشد . بر رعایت دستورهای بهداشتی ، خدمات‌رسانی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی به خصوص ، رستوران ها و محل جایگاه های سوخت ،سرویس های بهداشتی ، نمازخانه ها ، باید با توجه به رعایت نکات بهداشتی و کنترل مستمر انجام شود .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران  مناسب سازی بنا به منظور ارائه خدمات به جانبازان و معلولان در مجتمع های خدماتی بین راهی استان را بخشی از فعالیت های صورت گرفته این در حوزه دانست و گفت : پایتخت در موضوع سازه‌ای و مناسب سازی جهت ارائه خدمات موضوعه به جانبازان و معلولان نیز در سطح کشور در جایگاه بالایی باید قرار گیرد .

    در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مرادی ، مشاور مدیر کل و دبیرستاد اقامه نماز اداره کل در راستای بازدید و نظارت ویژه ای که از مجتمع ها به عمل آورده بودند تذکرات و تاکیدات لازم را عنوان و به بررسی نقاط ضعف و پویا کردن نقاط قوت در بحث نمازخانه ها را تشریح کرد .

    وی کار مجتمع های خدماتی رفاهی را کاری مقدس عنوان کرد و اضهار داشت : عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی به لحاظ سرویس دهی زوار ، خدمت رسانی به کاربران جاده ای در سرما و گرما به صورت شبانه روزی به عنوان صدقه جاریه لحاظ می‌شود که می‌طلبد در راستا اقدامات مناسبی در سطح استان تهران انجام شود .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اینکه محورهای استان بوشهر هرساله در ایام نوروز میزبان مسافران میلیونی می‌باشد ، از این رو اهمیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه‌ها برای استراحت کوتاه و رفع خستگی و خواب آلودگی مسافران نوروزی و در نتیجه کاهش تصادفات جاده‌ای دو چندان می‌شود .

    |

    ۱۱ فقره موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی جدید صادر شده است . در سال جاری درآمدی بالغ بر۲۰ میلیارد ریال از محل عقد قراردادهای جدید و معوقات حاصل شده است .

    |

    با بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در حال ساخت در سال‌های آتی ، در ازای هر ۵۶ کیلومتر یک باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جاده‌های کشور خواهیم داشت .

    |

    مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری خواهند رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی از احداث و بهسازی بیش از ۵۵۸ کیلومتر راه روستایی ، فرعی و اصلی در ...

    |

    نظرات کاربران