انتشار جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی و خدمات مسافرت هوایی
سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بهمن ۱۳۹۹ منتشر شد .
این گزارش نشان می دهد در بهمن ماه جاری در مجموع ۲۵۲ شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به ۸۹ درصد آنها پاسخ داده شده که بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز و تغییر ساعت پروازهاست .
سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است .
مسافران گرامی می توانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند .
برای مشاهده جدول به بخش فایل های ضمیمه مراجعه نمایید .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...
بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...
لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تخصیص سوخت هواپیما از طریق سامانه سدف گفت : سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمای ...
مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامهای و فوقالعاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده است .