در حال بارگذاری ...
  • آزادراه آبیک - ورامین موجب توسعه اقتصادی استان تهران

    اجرای این آزادراه بر اساس زمان بندی مشخص انجام شده ، از سه باند رفت و سه باند برگشت برخوردار است و در نوع خود بی نظیر است چرا که نقش مهمی در صرفه‌جویی مصرف سوخت ، زمان و ایمنی سفر مردم دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ استاندار تهران با بیان اینکه در مسیر آزادراه غدیر شهرک‌های صنعتی متعددی وجود دارد ، گفت : این آزادراه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان خواهد داشت .

    انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار تهران ، روز پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح آزادراه آبیک - ورامین که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری برگزار شد ، به خبرنگاران توضیح داد : بزرگراه غدیر از آبیک قزوین تا محور قم - گرمسار در شهرستان ورامین امتداد دارد و در مسیر خود ، از تقاطع‌های آزادراه تهران - ساوه ، تهران - قم و قم - گرمسار در حوزه استان تهران عبور می‌کند که نقش مهمی در توسعه راه‌های کشور دارد .

    وی افزود : اجرای این آزادراه بر اساس زمان بندی مشخص انجام شده ، از سه باند رفت و سه باند برگشت برخوردار است و در نوع خود بی نظیر است چرا که نقش مهمی در صرفه‌جویی مصرف سوخت ، زمان و ایمنی سفر مردم دارد .

    استاندار تهران گفت : این آزادراه در حوزه پدافند غیرعامل هم نقش مهمی برای کلانشهر تهران بازی می کند زیرا راه‌های دسترسی مناسب از مناطق مختلف استان به این آزادراه باعث می‌شود تا بار ترافیکی راه‌های تهران نظیر بزرگراه آزادگان به شدت کاهش یابد . به گفته وزیر راه و شهرسازی ، این آزادراه به عنوان یک رینگ کامل ، به عنوان آزادراه ابراهیم خلیل‌الله ، به محور شریف آباد - پردیس متصل می‌شود .

    وی با اشاره به ظرفیت شهرستان ورامین در دسترسی به این محور گفت : عملیات اصلاح مسیر ۳ کیلومتر سه راهی حسن آباد – چرمشهر طی ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود تا مردم شهرستان ورامین نیز به راحتی به آزادراه آبیک – ورامین دسترسی پیدا کنند .

    آزادراه آبیک – ورامین به طول ۱۵۸ کیلومتر طی مدت ۵ سال اجرا و به بهره‌برداری رسید .




    نظرات کاربران