در حال بارگذاری ...
  • حرکت به سمت استفاده از سیستم های خودران و کنترل از راه دور کشتی ها توسط هلند

    فناوری خودران دریایی به سرعت در حال به کارگیری بوده و در میان اپراتورهای تجاری تقاضای زیادی وجود دارد ؛ ما آینده ای را متصور هستیم که همه شناورهای نوساز از تکنولوژی فرمان مستقل و خودران به صورت استاندارد برخوردار باشند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، گروه کشتی سازی هلندی دامن ، برای استفاده از سیستم های خودران و کنترل از راه دور کشتی ها ، با شرکت سی ماشینز همکاری می کند .

    شرکت توسعه فناوری های رباتیک سی ماشینز برای استفاده ار سیستم های هدایت خودکار و کنترل از راه دور در کشتی ها با گروه کشتی سازی دامن هلند همکاری می کند .

    این همکاری به شرکت کشتی سازی دایمن  این امکان را می دهد تا از فناوری های توسعه یافته سی ماشینز به عنوان ویژگی های استاندارد ، در فهرست ساخت کشتی های خود استفاده کند . توافق بین این دوشرکت همچنین شامل آموزش شبیه ساز داخلی برای کارکنان ، مشتریان و قابلیت های مدرن فرمان مستقل و خودران کشتی است .

    مایکل جی جانسون ؛ مدیر عامل شرکت سی ماشینز اظهار داشت : فناوری خودران دریایی به سرعت در حال به کارگیری بوده و در میان اپراتورهای تجاری تقاضای زیادی وجود دارد ؛ ما آینده ای را متصور هستیم که همه شناورهای نوساز از تکنولوژی فرمان مستقل و خودران به صورت استاندارد برخوردار باشند .

    این توافقنامه همکاری ، مهم ترین مشارکت تجاری ساخت کشتی برای سی ماشینز تا به امروز است . این شرکت همچنین قبلاً با مرسک بزرگترین مجموعه حمل و نقل دریایی جهان و شرکت Brunswick ، از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه شناورهای تفریحی در دنیا مشارکت داشته است .




    مطالب مرتبط

    بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

    |

    "سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

    |

    فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم‌نامه همکاری ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ، معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد که حاکی از رشد ۶۱ درصدی ...

    |

    نظرات کاربران