در حال بارگذاری ...

جلوگیری از ۵۳۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : ۵۳۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی ، توقف و قلع و قمع شد .

علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان انگوت اظهار داشت : از این میزان ۲۵۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی ، به ۲۳۹ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۴مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در۱۱ ماه گذشته قلع و قمع شده است . در مدت یاد شده ۴۵۵ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی ، برخورد و قلع و قمع شد .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد .

صبحی تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی ، ۲۶ هزار و ۹۳۰ کیلومتر رفع افتادگی شانه راه و تسطیح حریم ، تهیه نصب و اصلاح ۲ هزارو ۷۰۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی ، تهیه و نصب ۷ هزارو ۶۰۰ عدد تابلوهای الزامی راه ها ، نصب ۲ هزارو ۵۰۰ متر حفاظ در پرتگاه ها ، آبروها و رفوژ میانی ، مونتاژ و اصلاح ۶ هزار و ۸۰۰ عدد تابلوی انتظامی و هم چنین اجرای ۲۶ هزارو ۹۰۰ متر طول شیار لرزاننده عرضی و طولی را از دیگر اقدامات راهداران در ۱۱ ماه گذشته عنوان کرد .




مطالب مرتبط

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

|

نظرات کاربران