در حال بارگذاری ...

سازمان بنادر و دریانوردی جزو ۱۰ دستگاه برتر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک

شناخت وضعیت موجود دستگاه اجرایی در زمینه توسعه دولت الکترونیک ؛ شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود دستگاه از دید ارزیاب بیرونی ؛ ایجاد امکان ارزیابی و مقایسه عملکرد دستگاه های اجرایی و شناسایی برنامه های بهبود با توجه به گزارش بازخورد جایزه در خصوص نقاط قوت و قابل بهبود ، از جمله مزیت های این جایزه محسوب می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دومین دوره جایزه دولت الکترونیک ، سازمان بنادر و دریانوردی ، موفق شد در میان ۹۱ دستگاه اجرایی ، جزو ۱۰ دستگاه رتبه برتر شود و گواهی اهتمام به تعالی در دولت الکترونیک در سال ۹۸ در بخش تکلیفی را کسب کند .

در مراسمی با حضور جمشید انصاری ؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مدیران این سازمان و تنی چند از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی ، از سازمان های برتر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک تقدیر به عمل آمد .

در اجرای " دستورالعمل جایزه دولت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران" در سال ۱۳۹۵ ، دومین دوره جایزه دولت الکترونیک به منظور ارتقای آمادگی الکترونیکی دستگاه‌ها ، ایجاد زمینه لازم برای بهبود رتبه کشور در سطح بین‌المللی در حوزه دولت الکترونیک و همچنین ایجاد فرهنگ رقابت مثبت ، نوآوری و انگیزه در دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ، تسهیل و ارتقاء سطح خدمات دولت و نیز اصلاح نظام اداری با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات برگزار شد و سازمان بنادر و دریانوردی در میان ۱۰ دستگاه برتر کشور در بخش تکلیفی، حایز رتبه شد .

سازمان بنادر و دریانوردی با ارائه سه پروژه از یازده پروژه مصوب هوشمندسازی سازمان که در سال ۹۷-۹۸ در دستور کار قرار داشته‌ ، در دومین دوره جایزه دولت الکترونیک شرکت کرد و بر اساس مقیاس هایی چون زیر معیار الکترونیکی کردن فرآیندها؛ زیرمعیار زیرساخت و شبکه و زیرمعیار سیستم و داده ها ، حایز دریافت گواهی اهتمام به تعالی در دولت الکترونیک شد .

بر این اساس امروز و طی مراسمی محمد راستاد ؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی لوح تقدیر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک را دریافت کرد .

گفتنی است هر ساله دستگاه های اجرایی ، با توجه به معیارهای تعیین شده ، مورد ارزیابی قرار می گیرند و فراهم نمودن زمینه های همگامی و انطباق با تغییرات اساسی و گریزناپذیر در زمینه ارائه خدمات الکترونیک و به کارگیری ICT ، مستلزم اهتمام ویژه مدیران ارشد دستگاه های اجرایی برای توسعه خدمات الکترونیک در دستگاه خود، در چارچوب برنامه های تدوین شده دولت است .

شناخت وضعیت موجود دستگاه اجرایی در زمینه توسعه دولت الکترونیک ؛ شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود دستگاه از دید ارزیاب بیرونی ؛ ایجاد امکان ارزیابی و مقایسه عملکرد دستگاه های اجرایی و شناسایی برنامه های بهبود با توجه به گزارش بازخورد جایزه در خصوص نقاط قوت و قابل بهبود ، از جمله مزیت های این جایزه محسوب می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل ، بنادر و جزایر کشور ، با حضور معاون وزیرراه شهرسازی و مدیرعامل سازمان ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

نظرات کاربران