در حال بارگذاری ...
  • سازمان بنادر و دریانوردی جزو ۱۰ دستگاه برتر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک

    شناخت وضعیت موجود دستگاه اجرایی در زمینه توسعه دولت الکترونیک ؛ شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود دستگاه از دید ارزیاب بیرونی ؛ ایجاد امکان ارزیابی و مقایسه عملکرد دستگاه های اجرایی و شناسایی برنامه های بهبود با توجه به گزارش بازخورد جایزه در خصوص نقاط قوت و قابل بهبود ، از جمله مزیت های این جایزه محسوب می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دومین دوره جایزه دولت الکترونیک ، سازمان بنادر و دریانوردی ، موفق شد در میان ۹۱ دستگاه اجرایی ، جزو ۱۰ دستگاه رتبه برتر شود و گواهی اهتمام به تعالی در دولت الکترونیک در سال ۹۸ در بخش تکلیفی را کسب کند .

    در مراسمی با حضور جمشید انصاری ؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مدیران این سازمان و تنی چند از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی ، از سازمان های برتر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک تقدیر به عمل آمد .

    در اجرای " دستورالعمل جایزه دولت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران" در سال ۱۳۹۵ ، دومین دوره جایزه دولت الکترونیک به منظور ارتقای آمادگی الکترونیکی دستگاه‌ها ، ایجاد زمینه لازم برای بهبود رتبه کشور در سطح بین‌المللی در حوزه دولت الکترونیک و همچنین ایجاد فرهنگ رقابت مثبت ، نوآوری و انگیزه در دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ، تسهیل و ارتقاء سطح خدمات دولت و نیز اصلاح نظام اداری با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات برگزار شد و سازمان بنادر و دریانوردی در میان ۱۰ دستگاه برتر کشور در بخش تکلیفی، حایز رتبه شد .

    سازمان بنادر و دریانوردی با ارائه سه پروژه از یازده پروژه مصوب هوشمندسازی سازمان که در سال ۹۷-۹۸ در دستور کار قرار داشته‌ ، در دومین دوره جایزه دولت الکترونیک شرکت کرد و بر اساس مقیاس هایی چون زیر معیار الکترونیکی کردن فرآیندها؛ زیرمعیار زیرساخت و شبکه و زیرمعیار سیستم و داده ها ، حایز دریافت گواهی اهتمام به تعالی در دولت الکترونیک شد .

    بر این اساس امروز و طی مراسمی محمد راستاد ؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی لوح تقدیر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک را دریافت کرد .

    گفتنی است هر ساله دستگاه های اجرایی ، با توجه به معیارهای تعیین شده ، مورد ارزیابی قرار می گیرند و فراهم نمودن زمینه های همگامی و انطباق با تغییرات اساسی و گریزناپذیر در زمینه ارائه خدمات الکترونیک و به کارگیری ICT ، مستلزم اهتمام ویژه مدیران ارشد دستگاه های اجرایی برای توسعه خدمات الکترونیک در دستگاه خود، در چارچوب برنامه های تدوین شده دولت است .

    شناخت وضعیت موجود دستگاه اجرایی در زمینه توسعه دولت الکترونیک ؛ شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود دستگاه از دید ارزیاب بیرونی ؛ ایجاد امکان ارزیابی و مقایسه عملکرد دستگاه های اجرایی و شناسایی برنامه های بهبود با توجه به گزارش بازخورد جایزه در خصوص نقاط قوت و قابل بهبود ، از جمله مزیت های این جایزه محسوب می شود .




    مطالب مرتبط

    اعلام مشوق های تعرفه ای و غیر تعرفه ای بندر چابهار در سال ۱۴۰۰

    اعلام مشوق های تعرفه ای و غیر تعرفه ای بندر چابهار در سال ۱۴۰۰

    تخصیص تسهیلات از محل وجوه اداره شده به بخش های غیردولتی جهت خرید و تامین شناورهای حمل مسافر و خودرو، ساخت مخازن نفتی ، انبار ، سیلو و سایر محوطه های نگهداری کالا در بندر شهیدبهشتی چابهار از جمله مشوق های تعرفه ای است .

    |

    تشریح آخرین وضعیت آماده سازی بنادر برای ایام نوروز ۱۴۰۰

    تشریح آخرین وضعیت آماده سازی بنادر برای ایام نوروز ۱۴۰۰

    حمل و نقل مسافری دریایی برای سازمان بنادر و دریانوردی از اهمیت بالایی برخوردار است اما با توجه به شیوع بیماری کرونا حسب ابلاغیه‌ها و بخشنامه های بهداشتی در جهت شیوع بیماری مذکور ، تعهدات و اقدامات پیشگیرانه‌ای در خصوص پایانه‌های مسافری از سوی سازمان در پایانه های مسافری ...

    |

    تشریح برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه سواحل مکران

    تشریح برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه سواحل مکران

    یکی از اقدامات مهم سازمان بنادر و دریانوردی ؛ ایجاد یک سند بالادستی و جامع برای توسعه سواحل به طور عام و برای سواحل مکران به طور خاص تحت عنوان طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی است که تدقیق آن تا مقیاس یک پنج هزارم و با خروجی برنامه عمل در سطح شهرستان های ساحلی است .

    |

    نظرات کاربران