در حال بارگذاری ...

ارتقاء بیش از ۸۰ درصدی سامانه‌های اعلام و اطفا حریق بنادر بازرگانی و بنادر کوچک

اتمام طرح تدقیق مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی بوشهر ، شروع مطالعات سیستان و بلوچستان ، تکمیل پروژه پایش و شبیه‌سازی سواحل خوزستان و همچنین انجام هیدروگرافی ۵۰ بندر اصلی و فرعی و منطقه از دیگر کارهای است که در بخش سواحل و بنادر انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در سال جاری ۳۷۶ پروژه عمرانی راهبری شد ، گفت : بیش از ۸۰ درصد سامانه‌های اعلام و اطفای حریق بنادر بازرگانی و بنادر کوچک ارتقاء داشته است .

محمدرضا اله یار در تشریح اقدامات شاخص معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان از راهبری بیش از ۳۷۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۹,۳۰۰ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد و گفت : پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی و ارتقای سامانه‌های اعلام و اطفای حریق بنادر بازرگانی و بنادر کوچک از اقداماتی است که در سال ۹۹ دنبال شده است .

وی در نشست معاونان مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، افزود : اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت مصرف انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ در بنادر انزلی ، امام خمینی(ره)، شهید رجایی، نوشهر و امیرآباد ، از فعالیت های مهمی است که در سال جاری انجام شده است .

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش تجهیزات با اشاره به  تدوین ابلاغ و اجرای شیوه‌نامه هدایت و نظارت پروژه‌های تجهیزاتی ، اظهار داشت : تحویل یک فروند بارج مقابله با آلودگی، خارج سازی مغروقه اس‌ال - استار ، حویل شناور دریاپاک۱  و تکمیل شروع به حمل لایروب‌های هاپرساکشن ۴۰۰۰ متر مکعبی تا پایان سال ، از اهم اقدامات تجهیزاتی به شمار می آید .

وی درباره رویکردها و کارهای انجام شده توسعه‌ای در حوزه سواحل و بنادر از اتمام و تصویب مطالعات طرح جامع بنادر بازرگانی ۱۱ بندر اصلی خبر داد و افزود : اتمام طرح تدقیق مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی بوشهر ، شروع مطالعات سیستان و بلوچستان ، تکمیل پروژه پایش و شبیه‌سازی سواحل خوزستان و همچنین انجام هیدروگرافی ۵۰ بندر اصلی و فرعی و منطقه از دیگر کارهای است که در بخش سواحل و بنادر انجام شده است .

اله یار در خصوص اقدامات انجام شده در بخش گردشگری دریایی از بازسازی ترمینال مسافری آبادان ، بهسازی بازوی غربی موج‌شکن بندر انزلی و اجرای ۵۰ درصدی طرح توسعه بندر مسافری چمخاله خبر داد .

معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر درباره طرح توسعه سواحل مکران ، به تکمیل فاز اول طرح توسعه شهید بهشتی چابهار ، شروع عملیات اجرایی احداث سیلوی ۱۰۰ هزار تنی غلات و شروع عملیات احداث کریدور لجستیکی بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد .




مطالب مرتبط

سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید بهشتی چابهار زیرساخت های مناسبی در حوزه اسکله ها ، ترمینال ها و تجهیزات بندری ایجاد نموده است که میتواند مورد بهره برداری سرمایه گذران بخش خصوصی و دولتی قرار گیرد .

|

توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی و تصویب طرح ویژه و راهبردی توسعه پایدار و یکپارچه جزایر جنوب کشور از دیگر دستاوردهای معاونت مهندسی و امور زیربنایی در سال ۱۴۰۲ محسوب می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی با اشاره به شعار‌ "ما می‌توانیم" از تلاش های جامعه مهندسی کشور در ...

|

در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۳۱۰ پروژه اختصاص یافت که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش داشت و خوشبختانه ۷۳ پروژه به ارزش بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری یا افتتاح شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ...

|

نظرات کاربران