در حال بارگذاری ...

راه اندازی سامانه واقعیت مجازی در مجتمع بندری شهید رجایی

مجوزهای لازم به منظور تهیه تصاویر سه بعدی اراضی بندر لنگه به عنوان دومین بندر  کشور اخذ شده و تصویر برداری از آن بندر به پایان رسیده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سامانه واقعیت مجازی در مجتمع بندری شهید رجایی راه اندازی شد .

علیرضا محمدی کرجی ران ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه برای اولین بار در سطح بنادر کشور تهیه تصاویر سه بعدی و راه اندازی سامانه واقعیت مجازی در مجتمع بندری شهید رجایی به شکل پایلوت عملیاتی شد ، اظهار داشت : تصاویر سه بعدی مختصات دار با قابلیت های متنوع از جمله اندازه گذاری و محاسبه مساحت با وضوح کامل پیاده سازی و بر روی سامانه واقعیت مجازی بندر شهید رجایی جهت رویت و بهره برداری بارگذاری خواهد شد .

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ، مجوزهای لازم به منظور تهیه تصاویر سه بعدی اراضی بندر لنگه به عنوان دومین بندر  کشور اخذ شده و تصویر برداری از آن بندر به پایان رسیده است .




مطالب مرتبط

بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری و کانتینری کشور به واسطه وسعت، عملیات‌های متنوع بندری در پسکرانه‌ ، باراندازها و حوزه‌های صنعتی و عملیاتی با مخاطرات ، حوادث و تهدیدهای متنوعی روبرو است . 

|

در دیدار خدمه‌ هندی این کشتی انتظاراتی از جمله خدمات پزشکی در کشتی ، برقراری تماس با خانواده‌هایشان و بازگشت به وطن خود داشتند که به آنها اطمینان لازم مبنی بر تحقق انتظارات و خواسته‌های به حق آنان در کم‌ترین زمان ممکن و رعایت اصول ایمنی کشتی داده شد .

|

طرح توسعه بندر خمیر بعد از تصویب در طرح جامع به منظور احداث انبار نگهداشت کالای ملوانی ، مرکز کنترل ترافیک دریایی و سایر بخش‌های مورد نیاز ، امسال وارد مرحله اجرایی می‌شود .

|

در سال گذشته میزان کانتینرهای وارداتی نسبت به سال گذشته ثابت بوده اما میزان کانتینرهای صادراتی ۲۰ درصد افزایش داشته است .

|

بندر شهید رجایی یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور محسوب می‌شود که درحال حاضر دارای ۱۸ باب انبار مسقف با ظرفیت بیش از ۳۵۰ هزار تُن ، ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی و همچنین تعداد سه پایانه نگهداری فرآورده‌های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تُن است .

|

نظرات کاربران