در حال بارگذاری ...

اجرای عملیات آسفالت در ۲۳ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بوکان

با اجرای نزدیک به ۲۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار ۳۲۵ خانوار روستایی این شهرستان به راه آسفالته مناسب دسترسی خواهند داشت و درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته به ۸۷ درصد می رسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان گفت : نزدیک به ۲۳ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بوکان در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود .

هاوری شمس الهی با اشاره به پروژه های آسفالت راه های روستایی این شهرستان گفت : آسفالت راه روستایی تمبه - قالو به طول۶ کیلومتر و نیز پروژه های آسفالت راه های روستایی در شش محور دیگر شامل تکمیل راه روستایی چهار دیوار - کوکه به طول ۷.۵ کیلومتر ، قورمیش - گل تپه به طول ۵۰۰ متر ، ترکمان کندی به طول ۸۰۰ متر ، قلعه تپه به طول ۳.۱ کیلومتر ، سرد کوهستان به طول ۲ کیلومتر و دوکچی به طول ۳ کیلومتر در قالب طرح ابرار اتمام و به بهره برداری خواهد رسید .

​بهره مندی ۳۲۵ خانوار روستایی از راه مناسب

وی افزود : با اجرای نزدیک به ۲۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار ۳۲۵ خانوار روستایی این شهرستان به راه آسفالته مناسب دسترسی خواهند داشت و درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته به ۸۷ درصد می رسد .

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در پایان ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط آب و هوایی و نیز تامین قیر مورد نیاز آسفالت پروژه های راه روستایی شاهد بهره برداری از آن ها به عنوان گامی سازنده درجهت محرومیت زدایی و توسعه اقتصادی ، کشاورزی و گردشگری روستاهای شهرستان بوکان باشیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت : احداث ، زیرسازی ، بیس و آسفالت ۲۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مراوه تپه ...

|

در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

|

در شهرستان لامرد چندین دستگاه ماشین آلات راهسازی وجود دارد که خیرین برای خدمت رسانی به مردم وقف کرده‌اند و در حال حاضر به خدمت رسانی در مناطق روستایی اشتغال دارند و عملیات بهسازی و مرمت جاده‌های روستاهای مناطق کم برخوردار شهرستان لامرد با استفاده از این ماشین آلات در حال ...

|

حذف نقاط پرتصادف و ایمن سازی محورهای روستایی در کاهش تلفات محورهای برون شهری و روستایی موثر بوده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ۹ ماهه گذشته از ثبت حدود ۱۳ میلیون  تردد در ...

|

نظرات کاربران