در حال بارگذاری ...

راه اندازی سامانه خودکار شناسایی و اولویت بندی نقاط پر تصادف جاده ها و جمع‌آوری سیستماتیک اطلاعات

در سال جاری کلیه اطلاعات تصادفات شبکه راه‌های کشور در نقاط با پتانسیل بالای تصادف با مشارکت ادارت کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها و نظارت دفتر توسعه ایمنی و حریم در سامانه مذکور ثبت شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ اطلاعات مقاطع پر تصادف جاده‌های کشور با همکاری دفتر توسعه ایمنی راه و حریم و مشارکت فعال ادارت کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها برای اولین بار بصورت سیستماتیک جمع‌آوری شد .

مجید صباغ زاده مدیر کل توسعه ایمنی و حریم این سازمان با اشاره به رونمایی از سامانه اولویت بندی نقاط پر تصادف اظهار داشت : این سامانه با هدف هوشمند سازی فرآیند شناسایی و اولویت بندی نقاط پر تصادف به لحاظ افزایش دقت و سهولت اجرا ، توسعه بستر ثبت یکپارچه اطلاعات ، در قالب سامانه شناسایی نقاط پر تصادف به عنوان زیر بخشی از سامانه جامع راهداری طراحی و ایجاد شده است.

وی افزود : سامانه شناسایی و اولویت بندی نقاط پر تصادف به منظور تشخیص نقاط اولویت دار و برمنبای اصول علمی طراحی شده است . در سال جاری کلیه اطلاعات تصادفات شبکه راه‌های کشور در نقاط با پتانسیل بالای تصادف با مشارکت ادارت کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها و نظارت دفتر توسعه ایمنی و حریم در سامانه مذکور ثبت شده است .

وی یادآور شد : سامانه شناسایی نقاط پر تصادف با هدف تشخیص خودکار مقاطع پر ریسک دارای مخاطره و اولویت‌بندی سیستماتیک طراحی شده است و درگام بعدی اتصال آن به بانک برخط ثبت تصادفات مورد نظر است .




مطالب مرتبط

محورهای کهک ، فردو ، دستجرد ، تاج خاتون ، قاهان و ... از جمله محورهای روستایی هستند که در دستور کار این اداره کل جهت پیگیری ارتقای آنها به راه فرعی غیر شریانی قرار دارند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور را از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

         

|

نظرات کاربران