در حال بارگذاری ...
  • برنامه ریزی برای تکمیل آشیانه فلایت چک فرودگاه مهرآباد تا پایان امسال

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در جریان بازدید معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از روند انجام پروژه ساخت آشیانه هواپیمای فلایت‌چک در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ، بر ضرورت رفع موانع و کاستی‌ها به منظور اتمام این پروژه تا پایان سال ۹۹ تاکید شد .

    مصطفی صفایی ، معاون عملیات فرودگاهی در این بازدید که با همراهی محمدرضا زحمتکشان ، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد از نزدیک در جریان  روند پیشرفت پروژه ساخت آشیانه هواپیمای فلایت‌چک در فرودگاه مهرآباد قرار گرفت .

    در جریان این بازدید که با حضور ابراهیم مرادی ، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری و هوایی ایران و راهبر فرودگاه مهرآباد انجام شد ، ضمن ارایه گزارش از روند انجام کار ، موانع موجود بر سر راه پیشرفت پروژه بررسی و هماهنگی‌های لازم برای برطرف کردن آنها صورت گرفت . همچنین درباره تعیین تکلیف موقت برای بررسی راهکارها و رفع کاستی‌های موجود برای تکمیل این پروژه تا پایان امسال بحث و تبادل نظر شد .

    هواپیمای فلایت‌چک شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وظیفه حساس عملیات وارسی پروازی سامانه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌ها کشور و مسیرهای پروازی و همچنین مسیرهای ورودی و خروجی فرودگاه را بر عهده دارد و ساخت آشیانه اختصاصی برای این هواپیما در فرودگاه مهرآباد ، از جمله پروژه‌های در دست اجرای این فرودگاه در سال جاری است که به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در حال انجام است.




    مطالب مرتبط

    شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

    |

    از این پس اجرای هر طرح عمرانی در فرودگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری ، اجرای طرح‌های غیر ضرور و غیر فنی توسعه و ساخت و سازها ، براساس طرح جامع جدید انجام و این طرح به‌عنوان نقشه راه توسعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان ملاک عمل خواهد بود .

    |

    فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور دو هزار و ۴۰ نشست و برخاست و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    نظرات کاربران