در حال بارگذاری ...

انجام اورهال موتور فرانسوی هلی کوپتر برای نخستین بار در ایران

هم اکنون این قابلیت ایجاد شده است و ایران آمادگی ارایه خدمات این چنینی را به سایر کشورها نیز دارد . زیرا در خاورمیانه اورهال موتور فرانسه انجام نمی شود و برای اولین بار در ایران این قابلیت ایجاد شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی از انجام اورهال موتور فرانسوی هلیکوپتر برای نخستین بار در ایران خبر داد و اظهار کرد که این صنعت با شرکت همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان احیا شده است .

محمد اسلامی در مراسم رونمایی از ۶ فروند موتور هلیکوپتر آلوئیت در حاشیه مراسم رونمایی در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار کرد : هم‌اکنون ظرفیت جدیدی در بخش هوایی کشور با مجوزهای که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ارایه شد ، ایجاد شده است . شرکت هلی کوپتر ایران با استفاده از همکاری شرکت‌های دانش بنیان هم اکنون توانست این صنعت را احیا کنند و این ناوگان هم اکنون متولد شده است .

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در ماه رجب این بالگرد بعد از انجام تست‌ها اولین پروازش را انجام می‌دهد و برای خدماتی از جمله اورژانس کشور و یا دستگاه‌های گوناگون از خدمات آن استفاده می‌کنند .

به گفته نماینده شرکت ایرانی ارایه دهنده این خدمات ، با حمایتی که از طریق سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه اتفاق افتاد برای اولین بار در ایران موتورهای هلی کوپترهای فرانسوی اورهال (تعمیرات اساسی) می‌شوند . هم اکنون این قابلیت ایجاد شده است و ایران آمادگی ارایه خدمات این چنینی را به سایر کشورها نیز دارد . زیرا در خاورمیانه اورهال موتور فرانسه انجام نمی شود و برای اولین بار در ایران این قابلیت ایجاد شده است .

همچنین بنا بر اعلام نماینده شرکت ایرانی ارایه دهنده خدمات فوق ، هر موتور حداقل ۱۵۰۰ ساعت تا حداکثر ۳۰۰۰ ساعت صرفه جویی زمانی و در کل معادل ۵۶ میلیاردتومان صرفه جویی سرمایه‌ای ایجاد می‌کند .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۸ پروژه در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به ...

|

امکانات و دانش در ایران برای تعمیر و نگهداری هواپیما و سیستم‌های فرودگاهی وجود دارد و در حال حاضر کشورهایی از آمریکای لاتین و آسیا هواپیماهای خود یا موتور آن را برای تعمیر به ایران می‌آورند و در کشورمان این کار انجام می‌شود .

|

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

|

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

نظرات کاربران